Emagic/Apple: The story continues

Er is nog geen einde in zicht van het Apple-koopt-Emagic debakel. Er is een heuze petitie-site opgericht waar alle verwaarloosde PC-logic gebruikers zich kunnen melden om zo de partijen op andere gedachten te brengen.

Take a look at:

http://www.petitiononline.com/aewp/petition.html

Deze link geeft ook een goede indruk wat apple nu eigenlijk doet bussines-wise gezien:

http://alexanderpublishing.com/emagic/

dc_icon-60.gif
 
Last edited by a moderator:
Ik begrijp het wel, maar ik snap het niet helemaal. Apple/Emagic weet toch al lang hoeveel Windows-logic users er zijn? Dat zijn er ongeveeer 70.000 (plus 'n hoop warez-users, maar die kunnen natuurlijk sowieso doodvallen wat Emagic betreft).

Je hebt toch geen petitie nodig om vast te stellen dat die 70.000 gebruikers niet zo blij zijn dat de development van hun sequencer wordt stopgezet? What's the use?
 
the use is dat ze het dus willen forceren dat Apple het zal overwegen om het door te zetten. Lees die andere link maar. Daar blijkt uit dat Apple niet alles heeft doorgedacht voor ze deze beslissing namen
 
ze gaan mac os x ook voor pc releasen...zo hopen ze dus dat de mensen die geen apple kopen in ieder geval overwegen om mac os x op hun pc te installeren...
 
Origineel geplaatst door Dobre
ze gaan mac os x ook voor pc releasen...zo hopen ze dus dat de mensen die geen apple kopen in ieder geval overwegen om mac os x op hun pc te installeren...

ja dat heb ik ook gehoord eigenlijk is mac os gewoon unix namelijk kan dus in theorie ook op pc draaien..
 
Mag ik hier 'n bronvermelding bij? Ik vinnet nl. hoogst onwaarschijnlijk klinken.

En 'n internet-petitie die 'n multinational als Apple de les leest en vraagt hun beleid te veranderen? Veel succes.
 
er is geen bronvermelding, althans ik heb hem niet het zijn volgens mij ook roddels. maar zo onwaarschijnlijk is het niet. als dat gebeurt ben ik de eerste die os op mijn pc pleurt.

daarbij mac boort daar door een hele grote doel groep aan : de pc gebruikers.

iets anders wat ik gehoord heb(sorry ook geen bron) isdat apple met een nieuw soort mac uitkomt maar dan gebaseerd op de amd processor.

maar of dat laatste waar is? ik weet het niet maar reden genoeg om het in de gaten de houden lijkt me!
 
ze gaan mac os x ook voor pc releasen...zo hopen ze dus dat de mensen die geen apple kopen in ieder geval overwegen om mac os x op hun pc te installeren...

huh? Maar een pc heeft toch veel meer power en ook nog veel goedkoper? Als dit gebeurd koopt toch niemand een Mac en wordt het pas echt een computeroorlog? Aan de ene kant vind ik het wel leuk. OSX is veel meer geschikt voor muziek, ik heb een pc dus........
 
Origineel geplaatst door J-Run


huh? Maar een pc heeft toch veel meer power en ook nog veel goedkoper? Als dit gebeurd koopt toch niemand een Mac en wordt het pas echt een computeroorlog? Aan de ene kant vind ik het wel leuk. OSX is veel meer geschikt voor muziek, ik heb een pc dus........

dat een pc veel meer power heeft klopt niet helemaal...
kloksnelheden liggen misschien een stuk hoger, maar de mac haalt zijn snelheid weer uit andere dingen...dmv velocity engine, snelle cache etc
 
en die altivec (of is het -fec) processor is ook wel speciaal aangezien sommige programmas alleen op die processor draaien. bijvoorbeeld de supergalm Altiverb.
 
ik weet wel bijna zeker dat de mac os x niet voor de pc zal uit brengen. want mac zal toch wel willen dat men mac hardware koopt om hun goede besturingssysteempie te draaien
 
Back
Top