Daar ik nog niet over effecten bezit maar daardoor ook nog niks verpest en de mening ben toegedaan dat ik liever 1 goed apparaat heb dan meerdere van mindere kwaliteit wil ik allereerst hen inkomende singnaal verfraaien doormiddel van een pre-amp.
ik denk hierbij aan TL AUDIO TLA-C1 of een v737 of 2022 van avalon.
Wie kan mij helpen met pro's en con's van beiden? of is een ieder hier unaniem in?
Ik heb de 2022 en de TLA-C1 gehoord. (is wel buizen versus non buizen) Daar ik een Soundcraft Ghost heb (nog weining ervaring mee) die schijnt te kleuren lijkt de verschirkkelijke cleane/heldere 2022 mij de betere optie (eventueel later na veel sparen nog een buizen compressor voor dat we van multiespoor naar twee sporen gaan)
hoor het graag van de beter onderlegden onder ons
ik denk hierbij aan TL AUDIO TLA-C1 of een v737 of 2022 van avalon.
Wie kan mij helpen met pro's en con's van beiden? of is een ieder hier unaniem in?
Ik heb de 2022 en de TLA-C1 gehoord. (is wel buizen versus non buizen) Daar ik een Soundcraft Ghost heb (nog weining ervaring mee) die schijnt te kleuren lijkt de verschirkkelijke cleane/heldere 2022 mij de betere optie (eventueel later na veel sparen nog een buizen compressor voor dat we van multiespoor naar twee sporen gaan)
hoor het graag van de beter onderlegden onder ons