[electronic] crisp

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Hallo,

Weer eens iets helemaal anders gemaakt. 86 bpm en hip/hop invloeden gemixed met electronic. Lekkere muziek om bij te chillen als je nergens zin in hebt. :)

Gebruikt EX5,XV5080,01v,Cubase(SampleTank&PPG),Ableton Live

http://mmbase.dyndns.org/peaks/crisp.mp3

Veel luisterplezier
 
hmm. vette geluidjes allemaal! ik hou wel van breakbets.

klinkt goed. ik kan er eigenlijk niet veel meer over vertellen!!
 
Hi Fuse,
Heb zojuist geluisterd naar CRISP.
Dit is voor mij helemaal nieuw , dit soort muziek kende ik nog niet.Dit is geen House of techno , maar wel knap gedaan.Zeker die cratch (of hoe schrijft ge dat) geluidjes ertussen vind ik mooi en in de achtergrond, dat soort pauk geluid vind ik ook knap gedaan.
Terwijl ik dit schrijf ,hoor ik nogaltijd dat ritme in mijn hoofd, en dat is toch de bedoeling van een song hé.Je opzet is geslaagd , goed nummer , goede beat ,prachtige klanken ,wat moet het nog meer zijn?????
Fuse , prachtig , doe zo verder.
Groetjes,
marcE
 
echt een geweldig nummer, een van de meest relaxe nummers die ik ooit op DSF heb gehoord. :) Hij lijkt een beetje op de nummers van de Blade 2 soundtrack ;). Waarom heb je eigenlijk Cubase en Ableton gebruikt?
 
lekker nummertje..
doet me een beetje denken aan (de remixen van) nine inch nails. alleen die string stabs/hits vind ik zelf wat minder, maar da's persoonlijk denk ik. die pauken aan 't begin zijn erg lekker en de string waar 't mee eindigt ook!
 
Origineel geplaatst door J-Run
echt een geweldig nummer, een van de meest relaxe nummers die ik ooit op DSF heb gehoord. :) Hij lijkt een beetje op de nummers van de Blade 2 soundtrack ;). Waarom heb je eigenlijk Cubase en Ableton gebruikt?

:D

Cubase en Ableton gesynced is erg wreed. Gewoon je song maken in cubeest en dan nog wat losse samples met Ableton erbij (metteen op zelfde tempo) is erg makkelijk. Kun je metteen ideeen uitproberen en combineren. En voor losse loops is ableton handiger dan rex files te maken en in Reason te gebruiken.


ps. *bump*
 
Back
Top