{Track/Trance}In A Rush - EmotionSpace

EmotionSpace

DJ Treston Makes You Move
Lid sinds
11 december 2004
Berichten
46
Locatie
Rotterdam
Hoi we hebben weer eens aan trance gedaan (eindelijk) en we hebben dus weer een nieuw nummer.
Alleen denk ik niet dat ik voor jullie weer moet zeggen.Omdat dit voor sommige de eerste van ons wordt.

het nummer heet IN A RUSH en er moet eigenlijk nog vocals bij maar aangezien we ff geen zang lijn kunnen bedenken
hebben we hem ff instrumentaal gelaten.:engel:

Klik op In A Rush.wma
of gewoon SAVE AS

100% Gemaakt met Reason 2.5
naja het exporteren naar .wma met Sound Forge dan:P

khoop dat jullie hem wat vinden:erm:
 
Origineel geplaatst door EmotionSpace
JA!!!! halloo!!!! reageer verdomme dan:stupid

Rustig man :confused:

Ik wil wel reageren, maar er is wat met jouw file aan de hand. Kan deze niet afspelen. Kun je geen Mp3tje posten?

Greetz Erik
 
Uhm .. welkom op synthforum. Hier krijg je meestal niet echt veel reacties op je tracks. Beetje rustig aan dus. :D

Die eerste link werkt inderdaad niet waardoor meer als de helft alweer afhaakt met een poging tot luisteren.

Track klinkt trouwens wel lekker maar naar mijn idee een beetje trance 2000/2001.
Of ik weet te weinig in de trance scene...
 
Origineel geplaatst door EmotionSpace
JA!!!! halloo!!!! reageer verdomme dan:stupid

make me :D

lekkere sociale houding heb je zeg. Post je track eens in een formaat waar iedereen iets mee kan, leer dan geduld hebben en kijk wat voor reacties je krijgt :D.

Misschien is je track wel zo goed dat niemand dr commentaar op heeft :p

...misschien ook niet...

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Misschien is je track wel zo goed dat niemand dr commentaar op heeft :p

nee, dat is niet de reden :D
 
Origineel geplaatst door omc
Track klinkt trouwens wel lekker maar naar mijn idee een beetje trance 2000/2001.

Ik ben al niet zo voor dit soort muziek wegens te veel van hetzelfde en ook modeverschijnselen, maar dat het zo erg gaat als 'dit is trance van 2001' (met een ondertoontje van 'gedateerd' ??) is nog straffer.

Over de track: zoals meestal vind het veel te beperkend om 5 minuten te moeten vullen met eenzelfde ritme en 1 simpel themaatje. :gaap: Het kan natuurlijk wel werken op de dansvloer, maar dan heb ik de indruk dat het te braafjes is. Maak het even agressief als je tweede post en het komt in orde.
 
nee he....weer die indianenfluit....die irriteert me echt mateloos...

probeer het geheel wat harder te produceren en probeer de hoofdmelodie wat pakkender te maken! Hij klinkt nog behoorlijk klinisch..

succes
 
Wat ik wil zeggen met trance 2000/2001 is dat het naar mijn idee dus inderdaad enigzins gedateerd klinkt.

Nu ik erover nadenk besef ik wel dat niet iedereen met dezelfde insteek muziek maakt. Ik denk meteen aan een volle dansvloer die los moet gaan en uitbrengen als ik muziek luister en dan kan dit naar mijn idee niet meer. Dit is al genoeg gedaan en gaat niet los genoeg voor een dansvloer. Maar als je helemaal niet die intentie hebt dan maakt het natuurlijk ook weer niks uit of het gedateerd klinkt vergeleken bij de hedendaagse releases.
 
sorry voor me 2e post voor de gene die zich bedreigt voelen}:|


jullie hebben wel een beetje gelijk met 2000/2001 want de muziek die je nu hoort is niet meer in die style;{

eigenlijk zou ik wat meer naar trance van nu moeten gaan luisteren:D
kluister bijna nooit meer trance namelijk:bekdicht:
 
Origineel geplaatst door EmotionSpace
kluister bijna nooit meer trance namelijk:bekdicht:

Wel naar Indianenmuziek zo te horen :kimono: :mexico:
Inderdaad wat Hans al zei "die fluit hebben we te vaak gehoord", was het nu een echte fluit i.p.v. een sample, werd het een ander verhaal. Ik zou die fluit eruit halen, of maximaal iets van 4 keer laten terugkomen in de gehele song. Probeer eens een andere kick. Voor de rest best wel knap gedaan en zoals je zei "ik wil eigenlijk vocalen", die zouden de track wel wat meer "punch" kunnen geven.

Succes verder
 
Origineel geplaatst door Catalunya
Wel naar Indianenmuziek zo te horen :kimono: :mexico:
Inderdaad wat Hans al zei "die fluit hebben we te vaak gehoord", was het nu een echte fluit i.p.v. een sample, werd het een ander verhaal. Ik zou die fluit eruit halen, of maximaal iets van 4 keer laten terugkomen in de gehele song. Probeer eens een andere kick. Voor de rest best wel knap gedaan en zoals je zei "ik wil eigenlijk vocalen", die zouden de track wel wat meer "punch" kunnen geven.

Succes verder

erm...ik denk dat je diepte bedoelt, geen punch...? :engel:
 
Origineel geplaatst door EmotionSpace
Ik kan alleen geen mp3 maken want al me licensies zijn op.
Tenzij je op een Mac werkt - waar ik dus de oplossing niet voor weet - er zijn meerdere manieren om mp3's te maken. Download even RazorLAME hier : http://www.dors.de/razorlame/index.php, kijk even op de site wat je nog meer nodig hebt, en je bakt gratis en voor niks zoveel mp3'tjes van .wav files als je maar kan; en dan ook nog eens met de beste kwaliteit. Als het nodig is upload ik zelfs een heel pakketje voor je dat je alleen maar hoeft uit te pakken en hoeft op te starten.

Overigens krijg ik je .wma ook niet geopend.

*edit : zowel met Winamp 5.05 als Mediaplayer getest, helaas :).
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top