DJ Graeff- Frontoffice , Gaarne beoordelen

Verander aub de kick, deze lijkt wel uit een GM drumkit te zijn weggelopen. En verder zou ik proberen om de mix iets helderder te maken, kan ook komen omdat het mp3 is...
 
kick heb ik idd nog niks mee gedaan... Iets helderder... I shall try , thnx!
 
Hee dj. Het arrangement is wel ok. Ik weet alleen neit wat voor stijl het moet voorstellen.

Mag ik weten wat voor instrumentaria je hebt gebruikt. dan kan ik wat beter oordelen. Ik heb t gevoel namelijk dat je niet over extreen dure spullen beschikt en als ik mij niet vergis maak je volgens mij alleen gebruik van een geluids kaart klopt dat?
 
He , Ik heb een JV2080 gebruikt met een midikeyboardje en cubase... Verder niet , Ik heb hem opgenomen in cooledit , maar je hoort een ruis dr tussendoor , er is een kabeltje verrot ergens denk ik....
 
Ps. Stijl ben ik ook nog niet helemaal uit :-P , Wie weet welke stijl dit is mag t zeggen..
 
ik vind de kick prima..vind alleen het arrangement beetje saai, zit de hele tijd te wachten tot het intro over gaat in het echte nummer...maar het blijft zich de hele tijd herhalen....de geluidjes zijn af en toe wat simpel en droog..zeker voor leadsounds kan je misschien iets met effecten of delays doen....
en ik wacht ook de hele tijd op een dikke harde electro snare.....maar die komt maar niet!

wel lekkere baslijn hoor! en die chords erbij zitten ook goed

Olaf
 
Ja precies, die snare ja! Er past een mooie elektro-snare bij lijkt me..

Stijl? Beetje industrial electro achtig jaren80 stijl ofzo
 
"It's My Life!" hoorde ik Doctor Alban gelijk meezingen...

Het is best een leuk liedje, maar het mag idd nog wel wat originelere (stoerdere) geluiden hebben!
Het arrangement is best in orde; met afwisseling enz. Maar die 4 accoorden begginnen na een paar minuten nogal suf te worden..
 
eind '80 / begin '90 muziek met chinees geluid erin! ;)

Ik vind de klank goed hoor, en de bassdrum, kleine details allemaal. Clap vind ik goed. Ik vind de A-F-G-E baslijn/chords maar niets. Ik hoor dat in ontzettend veel nummers, en is gewoon echt niet origineel meer + het blijft maar herhalen.
 
Grappig nummer. Lijkt wel wat op New Wave maar dan moderner. :)
 
Back
Top