[hauzz track]

Beetje old skool, maar klinkt wel lekker....

Hij mag alleen nog wel wat meer knallen vind ik.
Vooral bij 3.25 verwacht ik echt dattie er in knalt en dat gebeurt dan niet echt.
 
'oldskool' is ook lekker! :D Is de R8 die het em doet..

Ja die climaxen.. lastig. Hoe zou je zoiets erin knallen?

R
 
Ik vind de vocal sample niet zo. Hij klinkt zo dun. Mijn oortje wenst dan in elk geval n delaytje? Vond de 909 snare ook beetje luid.

Verder n leuke "ouwe feel" track
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
Ik vind de vocal sample niet zo. Hij klinkt zo dun. Mijn oortje wenst dan in elk geval n delaytje? Vond de 909 snare ook beetje luid.

Verder n leuke "ouwe feel" track

ja dat sampletje is erg droog. Beetje in het kader van de ouwe oldskool house, die vaak ook erg droge samples had..

thanx 4 listening
 
deep tech house,dat zou je het beter noemen,raum,kompakt enzomeer

i luv it,zelfs een beetje detroit,kevin saunderson,derick may,zijn die vocals gepitched om in snelheid te komen,want ze klinken mieterig,timestretchen is veel beter

uw sound kan veeel beter,piek volume van -3,die op 0db moet komen,corelation blijft al plakken op zo'n laag volume en frequenties komen niet in het rood

werk je met cubase,reason of iets anders,laat et me es weten dude,want die vocal is in ieder moment van je song hetzelfde,kan je met reason gemakkelijk doen varieren

als je de comments op een positieve manier kan opvatten,kan je er veel van leren,want tenslotte vind iedere producer zen werk goed,terwijl er nog veel meer inzit

alle',vele groetjes en nog veel research doen,de housefeeling zit er al in,maar kan nog veeeel beter,

stef
 
Back
Top