Steinberg: Resistance is futile!

Wat menigeen op dit forum al voelde aankomen is nu ook werkelijkheid. Cubase biedt alle verbouwereerde en ontaarde Logic-users een gunstige deal aan als ze overstappen naar CubaseSX

Check het nieuws op http://www.steinberg.net

vs_the_magic_of_sx.jpg
 
:slotje:
 
'The MAGIC of SX' ... LOL!

Wel aardig, qua prijs, maar als je net Logic 5 gekocht hebt, heb je toch zo'n pijnlijk, branderig gevoel aan je anus denk ik.
 
Emagic biedt inmiddels een eigen gratis cross-platform upgrade aan, maar dan van Windows naar Mac.

Of moet ik zeggen €magic? :fuckoff:
 
Origineel geplaatst door lo-fi
'The MAGIC of SX' ... LOL!

Wel aardig, qua prijs, maar als je net Logic 5 gekocht hebt, heb je toch zo'n pijnlijk, branderig gevoel aan je anus denk ik.
Maar snap ik het nu gewoon niet helemaal? Werkt Logic 5 nu ineens niet meer?
 
Nee, dat niet.
En zo te zien gaat de support voor Windows ook nog steeds door.
Alleen 5.2 wordt de laatste versie voor Windows en sommige van de beloofde functionaliteit zit daar nog niet in.
 
Nu snap ik het! Thanks!

cross-platform sucks! Dan moet je altijd concessie doen.. En dat zegt een JAVA programmeur! ;)
 
Pfff, Java is net zo cross platform als...als...iets wat niet cross platform is. Wel eens geprobeerd op NT geschreven Java code op een IBM AIX doos te draaien?
 
[offtopic]Ik heb in C++ platform onafhankelijk geschreven... NT, Unix, Open VMS compatible.. :) JAVA is daar nog niet, maar ja.. JAVA is wel geinig..
[/offtopic]
Maar die SX is toch weer een samenvoeging van twee andere producten, of snap ik er nu weer niets van... Misschien moet ik me maar helemaal niet meer met software bemoeien.. grrr..
 
Wat wel geinig aan SX is dat alle configuratiezeut in XML is gemaakt en A) makkelijk zelf te maken is (evt met een prog) B) platform onafhankelijk is.

Maar eh, als je Java code schrijft die niet op een ander OS werkt heb je iets fout gedaan. :)
 
wat ik me nu af vraag. zijn ze bij emagic nu ook zo stoer om magic music maker ook alleen nog maar voor de mac uittebrengen
 
Overigens, Cakewalk bied ook al speciale acties aan voor "abandoned Logic users" ...

Quote: "The logical move — get SONAR 2.0.
SONAR 2.0 crossgrade for abandoned Logic users now available. "

Die crossgrade kost overigens US$ 199 (of 299 voor Sonar XL) leuk detail... een crossgrade vanaf Cubase kost slechts $99 :-)



Cakewalk Website
 
Origineel geplaatst door fuse
Wat wel geinig aan SX is dat alle configuratiezeut in XML is gemaakt en A) makkelijk zelf te maken is (evt met een prog) B) platform onafhankelijk is.

Maar eh, als je Java code schrijft die niet op een ander OS werkt heb je iets fout gedaan. :)

moet je voor de grap in Nuendo of Cubase SX maar 's een stukje audio copy-en (Ctrl + C) en dan in notepad pasten.
Dan krijg je een hele XML-string voor je kiezen. Best Cool.

Whooohooohooohooh... Hmmm wie zet het nerd-alarm weer even uit.
 
Back
Top