[Gratis Album] Emphased Reality - The Uneven Album

Thomazz

Decibel Device
Lid sinds
27 februari 2003
Berichten
36
Locatie
Molenhoek
Beste Synthforumers, ik weet dat ik niet zo vaak hier post maar ik wou jullie deze thread niet onthouden.

unevenhead.JPG


Emphased Reality - The Uneven Album

Ik heb dus een eigen album gemaakt, op dit album staan oa. progtrance, proghouse, progbreaks, house, techy, lounge, ambient e.d. dingen, het is dus erg afwisselend (= heuvelig > Uneven *D). Alles is gemaakt met Reason 2.5.

Reacties die ik tot nu toe heb gehad waren erg positief en ik wil eigenlijk met dit album zo veel mogenlijk mensen bereiken. Vandaar dat ik ook hier post.

01. Minami Intro
02. Second Level
03. Other Worlds
04. Heavens Graveyard
05. Darkshine
06. Midnight Express
07. Uneven
08. To Long
09. Dentaku
10. Determination
11. Odditives
12. Midnight Express (Moonlight Breaks Mix)

Hier kan je hem downloaden: Mirror 1 - Mirror2

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, zo ja, probeer het zo veel mogenlijk te verspreiden, ik heb er niet voor niks zo veel tijd in gestoken. :engel:

Thomas :)
 
Laatst gewijzigd:
Handig zo'n rar.

En bijzonder sympathiek om je album hier te posten. Bedankt hiervoor.
Komt nog eens bij dat ik het mooie muziek vind ook nog.
Het komt heel verzorgd over en denk dat je er heel veel tijd en gevoel in hebt gestoken.

Bij voorbaat al m'n excuus voor de barbaarse opmerkingen.
En ik kan het toch niet laten om een kleine kanttekening te maken. Je mixen zijn behoorlijk goed maar in de laatste fase mis ik toch een beetje extra. Het komt een pietsje te digitaal over en ik denk dat als je het wat 'warmer' mixt het beter overkomt. Het kan smaak zijn maar als ik zo luister dan vind ik het net iets teveel gecompressed en teveel zo'n Waves L2 bijsmaak hebben.

Had je dit trouwens niet al als demo naar labels gestuurd? Het lijkt dat dit toch goed genoeg voor een release zou moeten zijn.
 
Voordat ik de hele CD heb geluisterd moet ik mijn complimenten geven. Lekkere tracks.
Tis ook precies mijn genre. Vooral Other Worlds kan ik wel waarderen.

Maar voordat je het de wereld over laat gaan... Waarom ga je niet commercieel?
Tis lekker pro spul naar mijn mening.

Thanks voor het aanbieden van een compleet Album. Dat zie je niet vaak.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top