Is die zooooo Slecht?

Ensemble

Ouwe rot
Lid sinds
13 juni 2003
Berichten
1.626
Mensen,

Heb deze track vandaag in elkaar gezet en het is niet een van mijn beste tracks maar een aantal door mij gerespecteerde mensen vinden het drie keer niks en dat vind ik ook weer wat overdreven.

Wat vinden jullie ervan?

Op de site kun je de track downloaden als "save as"

Bij voorbaat dank voor de reacties.
:confused:

The Incredibles
 
Wel hoor, gewoon klikken op "my music" en heel lang wachten.
Begint wel spannend verder inderdaad niet veel bijzonders.
 
Ik zal het houden op 1 keer niks :D

Het ritme is aardig, die lange toon in het begin irritant, verderop wel mooiere klanken maar er gebeurt eigenlijk wel heel weinig in die 5 minuten.
 
ik vind het zeker niet slecht. Aardig sfeervolle geluiden en melodieën, maar het mist nog wel iets. Het houdt mijn interesse zeg maar niet voor de volle 5+ minuten vast. Productioneel gezien missen de geluiden ook een beetje impact.
 
Doet me denken aan spelletjes als super mario etc.


Erg langdradig..niet veel variatie..:confused: enne... vind het een beetje zonde van het ritme, kun je leukere dingen mee doen.
 
ja alleen die begin toon...
maar de rest vind ik wel lekker doet me een beetje denken aan aphex twin 'classics' of analogue bubblebath. Misschien nog een drum break erin ?
 
..

..

Ok heren,

In ieder geval dank voor de moeite die jullie hebben genomen om mijn nummer te beoordelen, dat is toch ook niet iets vanzelfsprekends!

Verder zit er toch wel een lijn in de kritiek op dit nummer, nl. dat die te weinig afwisseling biedt.

Ik zal hier in mijn toekomstige producties meer rekening mee gaan houden.

Mijn doel is eigenlijk om subtiel te bouwen en een sfeer te creeren die de de luisteraar grijpt en alle kanten meeneemt.

In mijn tijd als dj probeerde ik dit ook altijd. Dat lukte vaak wel maar soms ook niet.

We gaan lekker door.

Ik dank u voor de reacties!



:doei:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top