[rustig] Voor bij het kaarsje in het donker

Phontaq

+---O---+
Lid sinds
23 januari 2003
Berichten
367
Locatie
Net geen Belgiƫ
Ola,

Dit is een nieuw project van me. Gaarne zou ik jullie kritische oren er een keer naar willen laten luisteren en feedback ontvangen. :maffia:

--< KLIKKERDEKLIK >--

Er komt waarschijnlijk nog een hele rustige (fluister)zang-laag van een dame overheen, dus hier en daar kan het nog wat kaal klinken.

Groeten van Phontaq.
 
Klinkt mooi :)
Ik vindt m eigenlijk ook nergens echt kaal klinken... Als ik jou was zou ik in ieder geval 2 versies maken dan. Instrumentaal en 1 met vocals. Alleen het eind zou ik anders doen, ik vindt dat de noot te lang blijft hangen :)
Leuke muziek voor tijdens een erotische slowmotion scene in een film }:|
 
Ik ben het volledig eens met resonance.
Buiten dan het feit dat ik echt niet vertrouwd ben met hoe muziek van erotische films klinkt... :D
 
ja klinkt best relaxed dit...

vind de strijker hier en daar nog een beetje digitaal klinken
en die noot op het eind kan inderdaad misschien net ietsie korter.

ben wel benieuwd hoe de versie wordt met hele rustige (fluister)zang-laag van een erotische dame er overheen ;)
 
Mooi gedaan hoor! Het nummer komt wat traag op gang, aan het begin vond ik 'm te droog en wat saai. Maar zodra de gitaar er bij komt ontwikkelt het nummer zich nog verder, waardoor ie erg lekker en relax wordt. Door die gitaar doet ie me erg aan Xela denken. Zoals trigg al zei, de string is soms wat te digitaal. Hij zou ook wel wat helderder en voller mogen klinken. De ritmes vind ik wat te droog en te hard. Misschien iets softere drums gebruiken, een een lichte delay of zo er overheen, zodat het iets vloeiender wordt en beter matcht bij de rest van de mix?

verder lekker hoor!
 
Ik vind hem lekker!
Hij is iets wat kaal, maar op zich is dat ook juist wel mooi,
Al zou je zacht op de achtergrond wel een pad mee mogen laten doen.
Een mooie vrouwen vocal met veel reverb(die niet al teveel zingt) zou ook erg mooi zijn.
Maar jij bent natuurlijk de koning van dit nummer dus doe ermee wat je wilt:)
Ik zou die drums lekker zou houden, is wel mooi direct.:okdan::
edit: je zou die vrouwen vocal ook juist zonder reverb en heel dicht bij de mike op kunnen nemen, maakt het wel heel mooi intiem
 
Back
Top