studio-complex in Utrecht?

olafmol

[EXPANSIONS]
Lid sinds
23 juli 2001
Berichten
8.784
Locatie
Utrecht
weet iemand of er evt in Utrecht een soortement van studiocomplex is waar je ruimte kan huren? kan evt binnenkort nl niet meer over mijn huidige kamertje beschikken, en moet dus op zoek naar alternatieven....=( =( =(

ik weet zelf niet van het bestaan van zoiets, maar als zoiets er nog niet is is het dan niet een idee om eens met de gemeente te gaan babbelen met een aantal andere mensen die daar evt ook belang bij hebben om zoiets op poten te zetten? lijkt me toch wel iets heel cultureel verantwoords wat dus goed subsidieerbaar is

Olaf
 
Als je bij de gemeente aanklopt vermeld dan dat je componist ben of toonkunstenaar,
dan val je onder scheppend kunstenaar.
 
thanx..moet je hier geen kunstemakers-diploma voor hebben?
 
Je zou eens bij de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU) kunnen informeren, misschien dat zij je daar meer over kunnen vertellen

http://www.hku.nl
 
er zit aan de oude gracht, bijna aan het einde aan de kant van de weertsingel, een studio/(re-)productie bedrijf. ik fiets er regelmatig langs maar zou eerlijk gezegd niet precies weten hoe het heet. misschien dat de gouden gids je op weg kan helpen?
 
ik zoek geen studio, maar een eigen ruimte
 
Je kan het proberen in het Hooghiemstra gebouw.
Dit is hetzelfde gebouw waar DJ Zero One zijn studio heeft.

De huur is vrij hoog en je moet telkens op de fiets (of in de oto springen) als je inspiratie hebt.
Maar je moet het maar 's informeren bij Sander (Zero One, dus) als je meer wilt weten.

R.
 
ik heb ooit bijna de helft van van Sander's studioruimte gehuurd.... HH is idd beetje aan de prijzige kant voor een hobby

Olaf
 
ah right. geen studio, maar studioruimte... nee, sorry... daweetiknie
 
Staan d'r geen zolders met van die felle lampen meer leeg? :)

Misschien heb je geluk als ze nog anti-kraak mensen zoeken voor tijdelijke ruimte. Dus dat je een oude fabriekhal, een gesloten kerk of zo voor weinig kan huren. Dan moet je volgens mij dus ook bij die gemeente zijn die dat wel weten. Of anders wat woningbouwstichtingen gaan lastig vallen.
 
hehe. ze hebben laatst een hele zooi wietplantages in ondiep opgerold, dus misschien staat er hier in de buurt nog iets vrij ;-)
 
Als ik jou was zou ik eens met wat radio stations bellen, die hebben zat studioruimte en geen geld! RTV utrecht en gebouw hengeveldstraat misschien, ik ben daar net weg.
Ik heb ook bij stichting sophia 2 jaar een bunker gehuurd onder een brug (ja in utrecht....) maar een studiocomplex ben ik wel voor in!
 
hengeveldstraat, grappig, daar heeft ons kantoor ooit nog gezeten..we zitten nu een eindje verderop...
wat kostte die ruimte bij RTV U?

als het meezit kan ik misschien nog hier in het pand blijven..zou mooi zijn....the story continues
 
Back
Top