[techno?] matt probeert andere sound

gave sound !

Lekker diep, fijn compressie gebruik. super psy-techno track!

misschien iets voor Wipeout 3038 ? ;)
 
ff snel door de track heen gescand... klinkt lekker, goeie sound. Maar ik ben moe, dus ga slapen. Luister 'm morgen nog wel ff in de auto. Dan hoor je meer, als ik er tenminste wat op aan te merken heb.
 
Hey, klinkt lekker zeg......tis niet mijn ding maar zit lekker in elkaar en lekker synthje.....

Hij mag blijven!
 
dankjulliewel

ik heb ondertussen op aanraden van fuse nog even de kick wat steviger in de mix gezet
de link is hetzelfde gebleven
 
Ik probeer om niet in elke track een break te maken :)

dankje
 
Ik vind 'm niet echt super, ik heb betere nummers van je gehoord, matt. Op zich loopt ie wel lekker, maar ik mis een lekkere groove of zo er in. Ook vind ik er vrij veel hoog in zitten, waardoor de hele mix wat uit balans raakt. Ook mis ik een synthlijn oid die er echt lekker dik in ligt.
 
Naah, hij is goed zo!
Ik vind hem echt goed! Het is wel een speciale stijl, in die zin dat ik niet weet of het op een dansvloer werkt.
Ik zou zelf rustig heen en weer bewegen met mijn armen lichtjes gehoffen en wegspacen op de xtc die ik tijdens het optreden zou hebben liggen zoeken, omdat de muziek daarom vraagt.

't Valt te vergelijken met een rustig nummer van Underworld, gespeeld tussen 2 van hun hits die gewoon een hook hebben die iedereen aanspreekt (herhalende vocal bijvoorbeeld). Dat heeft deze track niet, maar imo is dat bij deze niet nodig. Hij spaced gewoon subtiel helemaal weg naar het einde toe en da's de max!

Petje af.
 
great... maar hij mag idd wel een breakie gebruiken?! :)
 
Es even kijken....136bpm,
idd een lekker trip nummer, gaat lekker door.
Kick vind ik een wat doffe knal, van mij zou ie wat puntiger mogen.
Verder vind ik het een dik nummer.

Hey ik mis idd ook een climax!
 
dit is een lekker nummertje
vind hem zeker goed klinken en zou ook
graag ff willen weten hoe je je compressors hebt staan
ik heb zelf nl veel moeite om een nummer zo te laten klinken als deze track van jou

gr michiel
 
Lekkere track ja!

Maar die break... Aan het einde lijk je wat van plan te zijn (als de sound doffer wordt), maar dan stop je ermee. Misschien kun je dat gebruiken?
 
Tja Matthijs.. Ik word een beetje erg moe van die compressie. Ik merk het gewoon aan mijn oren. Ik hou niet zo van dat overdreven gecompress. Maja wie ben ik he..


R
 
nou, Ramon, die compressie die blijft, moet je maar nite zo dicht met je oren in je speakers zitten :)

ik heb wel wat aan de climax gedaan ..

mattsecond-lightbull.mp3
 
Vind het wel een lekker trekkie. Heeft idd wat Underworld-achtigs, maar mist toch een beetje een hook. Het lijkt er wel in te zitten, borrelend onder de oppervlakte, maar het wil er maar niet echt uitkomen. Het enige wat er lijkt te gebeuren in dit nummer is die gefilterde synth en voor de rest blijft het een beetje hetzelfde.
Qua groove zit het zeker goed in elkaar, swingend en dansbaar (hoewel ik ook de compressie een beetje teveel van het goed vind, maar ja da's ook een kwestie van smaak), en het heeft een leuke sfeer, maar uiteindelijk zit er toch te weinig progressie in vind ik.
 
Origineel geplaatst door matt second
nou, Ramon, die compressie die blijft, moet je maar nite zo dicht met je oren in je speakers zitten :)

ik heb wel wat aan de climax gedaan ..

mattsecond-lightbull.mp3

Ik snap ook wel dat het een deel van de 'sound' is, die compressie :D
 
ik vind dit wel cool klinken maar die compressie is echt TE veel. ik begin gewoon zwarte vlekken te zien als ik de hele tijd luister naar de track. :D maar voor derest is hij wel :dj: :halleluja
 
Ik ben het met de mannen eens, op de één of andere manier trap je m helemaal dood met die compressie.
Dit is goed, ik zou m zo houden, lekker trekkie!
 
Back
Top