nieuwe demo

gefixed
 
Die synth die bij 1:30 opkomt is erg vervelend, ik zal daar een andere inplanten.
Vind dit nummer niet echt zo bezonder, komt niet echt los, beetje eentonig.
Die stem is wel vet vind ik, maar het spreekt me niet zo aan.

Kep wel beter gehoord van jullie.

Grtx,
Martijn
 
Is zeker niet slecht hoor. Misschien dat het wat sneller kan.

Misschien dat die galm een tikkie teveel is. En de mix kan ook wel wat harder.
 
het is geen slecht nummer hoor!!

Het tempo zou ik niet sneller doen, is goed zo. Zo is het teminste vol te houden om op te blijven dansen.!!

Er kan misschien nogwel een extra hihat bij om het geheel wat meer "los"te laten komen. Bijvoorbeeld gelijk met de basdrum; TSS TSS TSS TSS!!! (voel jem??)

De galm kan wel wat minder ja, het is nu net een of andere fabriekshal. Kijk, als het op een feest gedraaid wordt komt die galm er vanzelf wel bij!!
 
keeeee mensuh, bedankt voor de rielexe feedback, ben verder gegaan aan t nummer, HIJ IS BRUUT AAN T WORDEN !! als ie verder af is gooi ik m vanavond ff online, en die tss tss tss is er heerlijk onder, thankzx!
 
ben de nieuwe versie aan t uploaden om half elf is ie wel online, graag weer wat feedback als t ken ! alvast bedankt ! laters ! hij is inmiddels online !
 
Laatst gewijzigd:
Hij stampt nu lekker ;)

Ik mis naar mijn gevoel alleen een lekkere vette zaaglead. Deze zit te veel op de achtergrond...vinnik dan.

De klank in z'n geheel is wel stukken beter. Die kicks zijn ook wel rielex. Wat voor gear heb je gebruikt, MS-2000?
 
ok dan! dit doet me heel erg denken aan die oude FIX plaatjes van vroeger. Ik heb de eerste versie niet gehoord maar ik vin dit wel ok. maar id gooi er nog een extra lead in en versier het geheel nog een beetje met wat geluidjes/stemmetjes/effecten.


maar verder top!
 
geen synths gebruikt, alleen wat vst plugins zoals fm7 en de pro 52.

hmmzz, dus er moet nog een vet zagende lead bij, kwou eigenlijk een nummer maken zonder eens een overduidelijke lead synth.
 
Origineel geplaatst door bouncemasters
geen synths gebruikt, alleen wat vst plugins zoals fm7 en de pro 52.

hmmzz, dus er moet nog een vet zagende lead bij, kwou eigenlijk een nummer maken zonder eens een overduidelijke lead synth.

we dwingen je niet hoor!:)
 
Origineel geplaatst door EDP
ok dan! dit doet me heel erg denken aan die oude FIX plaatjes van vroeger. Ik heb de eerste versie niet gehoord maar ik vin dit wel ok. maar id gooi er nog een extra lead in en versier het geheel nog een beetje met wat geluidjes/stemmetjes/effecten.


maar verder top!

FIX, jaaaaaaaa, het enige echte goede label toendertijd... jammer dat ze maar zo kort bestaan hebben.. met de brutalist enzo.. *D
 
Ik vind het altijd leuk om te weten met wat voor instrumenten of software een track is gemaakt. Of is het in dit geval geheim?

En over t nummertje goeie hardcore is t wel ja. Zal er ff de expert naar laten luisteren mijn vrindin ;)
 
Laatst gewijzigd:
ok gear:

- orion pro
- wavelab
- juno x2 vst
- fm7
- pro52
- sampler battery
- en een bom met wav samples (ooa van de virus kit :D)
 
Back
Top