Tja ... wat voor stijl? IN SYNC

Origineel geplaatst door Unic
Als je het nummer goed luistert....hoor ik eigenlijk een groot liefheber van synth muziek. veel sequences, veel kleine geluidjes, veranderingen...
Als ik naar jou gear kijk............SMULLEN!!!!...en dan 40+ kanalen naast elkaar.... dat moet je live zien, om echt het hele gevoel mee te pakken....

Maar op hifi en harde volume...wil het al een beetje lukken.

jammer van die bitrate..................:duivels: :D :stupid :dubbel:

Kijk .... eindelijk iemand die de track begint door te krijgen ;) . Hoe harder ie klinkt, hoe beter de details overkomen, hoe interessanter de track wordt. En dan vallen er nog een deel weg door de mp3.

Kom op mensen, echt niet meer reakties ??????

:doei:
 
Mooi in elkaar gezet

Mooi in elkaar gezet

Erg mooi geluid!!

Ik hou niet zo van deze stijl(beetje te synth freak achtig, doet me denken aan de good old vangelis, was vroeger mn ding, maar heb nu zoiets van iets makkelijker is vaak mooier)

Maar verder de geluiden zijn erg mooi!!

Nice gear!!(ik hier met mn pctje en oxygen8 )..

Greet n R-LAX
 
Re: Mooi in elkaar gezet

Re: Mooi in elkaar gezet

Origineel geplaatst door R-LAX
Erg mooi geluid!!

Ik hou niet zo van deze stijl(beetje te synth freak achtig, doet me denken aan de good old vangelis, was vroeger mn ding, maar heb nu zoiets van iets makkelijker is vaak mooier)

Maar verder de geluiden zijn erg mooi!!

Nice gear!!(ik hier met mn pctje en oxygen8 )..

Greet n R-LAX

Ik haal veel van m'n inspiratie uit Vangelis ;) ... dus zal ik inderdaad wel een synthfreak zijn (zijn we dat niet allemaal op dit forum :) ?)

En onthou dit: 't is niet de gear die de muziek maakt, maar de man die erachter zit :geslaagd:

Bedankt :okdan:


Allee mensen ... de volgende kommentaren, bitte :)

:doei:
 
Back
Top