[Track] Spaceinvaders - Are they out there?

hee wat cool man! :okdan: heel sfeerisch gedaan met die lange sweepsynth lijnen

Ook die overgangen (2 hoger bijv.) is een goede keus geweest.. dat werkt verfrissend voor je hersentjes :biertje:

De mix kan zeker beter, maar ik neem aan dat als dit een live-jam is het in 1 keer is opgenomen, dus zal daar niets over opmerken :engel:

voor de rest lekkere rauwe synthgeluiden uit die modulars.. is het op te noemen wat voor modulars het zijn?
 
Ik vraag me nog steeds af waarom je dat Midwinter icoontje als avatar hebt.

De melodielijn is leuk. Het mag wel wat rauwer. En lekkere rossende dampende stampende beat d'ronder.

En meer knoppen draaien. ;)
 
Thnx voor de reacties! Is gemaakt met de vier slots van de Nord Modular+ FX module. en alles in een take/ gespeeld. Ik wou het gevoel evenaren van modular loops de aanstaan en dan mixen en spelen ermee...

Fuse: Midwinter ken ik niet... Avatar is van Usas, spel op de msx waarvan mijn duimen nog steeds krom staan ;):okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door brmzz
Avatar is van Usas, spel op de msx waarvan mijn duimen nog steeds krom staan ;):okdan:

Goeie ouwe Cless en Wit... snif... brings weer memories enzo... Binnenkort zelf maar even mijn
ouwe MSX systemen uit de kast graaien en wat PSG gebruiken om lawaai mee te maken.

BTW. lekker trekkie hoor. heerlijke opbouw en climax.
 
Thnx voor de reacties... Echt cool! nog maar een keer een nummertje plaatsen... hehehe

Quadrasid... Neej joh, met de modular heb je die zoooo nagemaakt!:P
voelt aan als een nieuwe thread:
Modular vs. commodore 64 ... es kijken wie er wint. Is de ene nou echt lekkerder omdat die meer analoog is als de ander?
;)

ShapedWaves: Turrican, Heb ik ook veel gespeeld. een van de tofste games ever!
Chris Huelsbeck die de music en sounds maakte heeft een hoop goede tracks gemaakt:

http://www.nemmelheim.de/turrican/
 
:walker: De sounds doen de titel zeker wel eer aan!

Voor een live-jam klinkt het wel strak, lekkere melodieuze geluidjes

//atmosferic, ok.8D
 
Origineel geplaatst door brmzz

ShapedWaves: Turrican, Heb ik ook veel gespeeld. een van de tofste games ever!
Chris Huelsbeck die de music en sounds maakte heeft een hoop goede tracks gemaakt:
je sounds zijn dan ook net zo puur en krachtig

:okdan:
 
Lekkere track hoor! Heerlijk Klaus Schultze achtig. Iets meer tweaken hier en daar zou idd geen kwaad kunnen, maar verder is ie top hoor!
 
Back
Top