Phynn - Deep Desire

Lekker!

Lekker!

Ik kan me de vorige versie niet meer zo goed voor de geest halen. Maar ik weet wel dat ik deze versie toch ook wel erg lekker vind hoor. Goede sound met lekkere volle bass.Misschien ergens nog een volle pad/sweep om het geheel ietsje warmer te maken. Maar nogmaals dat is mijn persoonlijke smaak.

De overall sound vond ik goed en helder.

Eric
 
Ik Phynn-em ook wel lekker!

Goede sound/compositie/productie! Alleen vind ik die overgang bij 2:40 een beetje vreemd. Ik weet niet precies waarom, maar ergens lijkt het niet helemaal te kloppen. Te abrubt ofzo.

Van mij persoonlijk had het wel iets rauwer en gewaagder gemogen, nu is het af en toe tel voorzichtig en netjes om het zo maar te zeggen. Het zou goed onder een TV-spel kunnen, bijvoorbeeld dat spelletje met die Spiraal van de Staatsloterijshow. Marc Klein-Essink die eroverheen roept; "Rustig aan, je hebt nog 48 seconden, blijf geconceentreerd"..........wat een vergelijking.....:confused:

Maar absoluut Kwaliteit hoor! :okdan: :okdan:
 
gaaf !!
lekker "versierd" dit nummer met allemaal geluidjes. trouwens ook lekker ruimtelijke mix.

enigste - . (minpuntje) vindt ikdat de doordat op de kick na de andere drumsound een beetje naar achtergeschoven worden. ik denk als je de drumparijen wat drukker(lees:voller) maakt dat er meer vaart in zit. het loopt een beetje sloom.

maar ondanks dat is het een behoorlijik lekker nummertje vindt
goed gedaan!!
:okdan:
 
Origineel geplaatst door EDP
gaaf !!
lekker "versierd" dit nummer met allemaal geluidjes. trouwens ook lekker ruimtelijke mix.

enigste - . (minpuntje) vindt ikdat de doordat op de kick na de andere drumsound een beetje naar achtergeschoven worden. ik denk als je de drumparijen wat drukker(lees:voller) maakt dat er meer vaart in zit. het loopt een beetje sloom.

maar ondanks dat is het een behoorlijik lekker nummertje vindt
goed gedaan!!
:okdan:

Bedoel je die conga's/bongo's? Ik heb al geprobeerd met compressie maar het lukte niet echt. Zal nog eens proberen.
 
Lekker progressive nummertje. Erg goed gemixed! Welke gear heb je gebruikt?
 
Back
Top