Nieuwe track!!!

R-LAX

Ingeburgerd
Lid sinds
16 februari 2004
Berichten
75
Locatie
Dronten
Mensen,

Ik heb weer s een nieuw trackie af!

Hij heet Timetraveling

Hij staat op mn website:

http://www.r-lax.com/


Graag jullie mening erover!!

Bijvoorbaat dank

Greetz n R-LAX
 
Hey R-Lax

Zeker een goede track. Gave geluiden gebruikt. Het is alleen een brei van geluiden. Misschien zitten sommige geluiden elkaar wat in de weg. Soms zijn de geluiden iets te overheersend, waardoor ik de beat niet meer zo goed kan horen. Ik mis ook een duidelijke bas. De drums zou ik veranderen. Het lijkt de song eerder te vertragen. Het lijkt haast alsof de beat van de tel af is, maar dat is niet zo. Gooi er eens wat 1/32 en 1/16 hatjes doorheen die het geheel wat meer snelheid geven.

Succes verder:okdan:
 
THNX

THNX

Je hebt gelijk ik ga ff t 1 en ander veranderen.

Komt later deze week de nieuwe versie.

Greetz n R-LAX
 
Re: THNX

Re: THNX

Origineel geplaatst door R-LAX
Je hebt gelijk ik ga ff t 1 en ander veranderen.

Komt later deze week de nieuwe versie.

Greetz n R-LAX

Okay .Ik ben benieuwd naar het resultaat. Er is zeker meer uit deze track te halen:okdan:
 
Ik heb nog een keer geluisterd!

Je kan er ook een lounge track van maken. Je kan proberen een andere kick te kiezen en deze alleen op de 1e en 3e tel te plaatsen. Nu heb je de kick ook op de 2e en 4e. Dat vind ik niet bij het nummer passen. Je kan daarna proberen de track toch sneller af te spelen. "Waar heb je dat mega goeie ambiant geluidje vandaan?" Lijkt wel een gitaar.
Die arpeggio is te overheersend.

Vreemd dat er zo weinig gereageerd wordt op jouw track. Het is zeker niet slecht

Greetz Erik
 
Te gek!!

Te gek!!

Ja je hebt gelijk dat niemand verder reageert ..erg jammer!



Verder gebruik ik alleen mn pc voor mn muziek(Alles draait op Cubase SX 2.01) en dat geluidje haal ik uit de Albino 2....dat is 1 van mn favo s..

Ik heb niet erg veel tijd om muziek te maken deze week..het zal t weekend en maandag worden denk ik..Helaas moet er ook gewerkt worden ;-)))

Greetz n R-LAX
 
Ik zou 'm wel willen luisteren, maar m'n browser pakt de benodigde plugin niet... Heb je misschien een mp3tje of zo?
 
Ik wilde bijna op stop drukken na 20 seconden maar toen hoorde ik (pas) mooie toontjes.
Lekkere track al vind ik dat de melodie niet zo prettig in 't gehoor ligt.
En zoals ik al zei... introotje is een beetje :kont:. Zo komt de rest van de track er wel goed uit ;)

Nog een plusje.. rijk gevuld aan zaagjes en de trek is qua geluid lekker breed. Daar houd ik van.
Zwaar minpuntje... Je gebruikt comic-sans op je website. Dat mag niet. :frons:
 
Nieuwe versie van de track!!

Nieuwe versie van de track!!

Zo hehe eindelijk de nieuwe versie..

Timetraveling - R-LAX

http://www.r-lax.com/

Ben benieuwd(heb ff wat synthjes toegevoegd en een paar geskipt)

Greetz n R-LAX
 
Ik vind hem best lekker klinken... :okdan:
Alleen.....wat voor bitrate is dit gerendeert? 96? hij klinkt nogal erg ver weg..:S
En daardoor mist ie alles aan dynamiek wat dit nummer in potentie wel heeft... tja...
als dit wel 128 of hoger is...dan euh...gaat er iets fout denk ik;)

hint/tip:

zet gewoon donwloadbare mp3tjes op je site, kan ik ze nog eens later horen...8)
 
Jij bent goed!!

Jij bent goed!!

klopt...op 96 ja...ik ga m ff hoger zetten!!

Greetz
 
En de downloadbare tracks

En de downloadbare tracks

Ik krijg over een maand 100 mb op mn server en dan komt alles goed..


De birate staat nu op 128

Greetz n R-LAX
 
Re: En de downloadbare tracks

Re: En de downloadbare tracks

Origineel geplaatst door R-LAX
Ik krijg over een maand 100 mb op mn server en dan komt alles goed..


De birate staat nu op 128

Greetz n R-LAX

ah kijk dat scheelt!

stukken mooier nu.

die synth lead na een minuut ofzo...zou ik niet zo centraal pannen, die mag veeeeeeel ruimtelijker!!:) (beetje zoals die supersaw die later komt)

conclusie: een leuk nummer.!
 
Lead

Lead

Deze is ook ruimer nu!!

Greetz n R-LAX
 
he dude,
die intro met die kick, klopt dat wel helemaal? ik bedoel; 't lijkt wel of je er helemaal naast speelt, die kick gaat wel strak maar dat hout-achtige geluid wat zo van links naar rechts zweeft ligt niet lekker in de maat. verder wel 'n loike track.
 
lekker deuntje

lekker deuntje

Hay R lax

lekker deuntje

keep on going


Greetz Turtel :doei: :doei:
 
thnx!!

thnx!!

First Cirkelzaag...volgens de wet van Cubase loopt ie in lijn (ik heb ff geluisterd ook by the way) en als je goed luistert loopt ie ook in lijn...alleen is t mischien niet de meest voorligende lijn, ik probeer ook soms*D (niet altijd) buiten de kudde te lopen.

Enne Turtle THNX mate!! :halleluja



Greetz n R-LAX
 
Hey R-Lax!

Klinkt stukken beter dan je vorige versie. Alleen haal die opkomende beat uit het intro maar weg, want dat klinkt voor geen meter. Je kan wel zeggen "volgens cubase loopt die in de maat", maar je kan beter op je gehoor vertrouwen. Kan het zijn dat je latency hebt?
 
Hmm...nee

Hmm...nee

Maar ik heb die synth nog niet geheel onder controle..Korg wavestation..(krijg m niet goed synchroon)

Later meer...

Greetz n R-LAX
 
Re: thnx!!

Re: thnx!!

Origineel geplaatst door R-LAX
alleen is t mischien niet de meest voorligende lijn, ik probeer ook soms*D (niet altijd) buiten de kudde te lopen.
Greetz n R-LAX
en dat moet je blijven doen..:okdan:
 
Back
Top