[Techno] Solid - Python MKII

Je vorige tracks was gewoon goed hoor. Misschien niet zo er uit springend.
Maar deze vind ik behoorlijk OK.
Lekker rustig en laidback. Misschien wat meer trippy elementen zouden passen.
Maar prima te doen als je s'avonds in de auto lekker aan't karren bent op weg naar een party of zo. :)
 
Je hebt iig nu meer revieuws dan je vorige track.

Het doet mij niet echt veel.
Niet dat mijn nummers werelds zijn,zeker niet, maar misschien iets met de variatie.
Verder kan ik niet echt veel over dit "genre" zeggen.

succes
 
Relaxte track!

Ik vind alleen de baslijn erg simpel, daar moet toch wel meer mee te doen zijn?
Niet dat ik het kan ;)
 
Origineel geplaatst door fuse
Je vorige tracks was gewoon goed hoor. Misschien niet zo er uit springend.
Maar deze vind ik behoorlijk OK.
Lekker rustig en laidback. Misschien wat meer trippy elementen zouden passen.
Maar prima te doen als je s'avonds in de auto lekker aan't karren bent op weg naar een party of zo. :)

Ja, wat trippy dubby delays enzo... ja dat is altijd wel lekker. Ik heb al de hele tijd een stuk klaarliggen van een track die daarom draait. Moet hem nog steeds afmaken.
Ik zal eens kijken of ik hier nog wat meer trippy dingen in kan stoppen.
 
Origineel geplaatst door Mexes
Je hebt iig nu meer revieuws dan je vorige track.

Het doet mij niet echt veel.
Niet dat mijn nummers werelds zijn,zeker niet, maar misschien iets met de variatie.
Verder kan ik niet echt veel over dit "genre" zeggen.

succes

Toch bedankt dat je wat van je laat horen.
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Relaxte track!

Ik vind alleen de baslijn erg simpel, daar moet toch wel meer mee te doen zijn?
Niet dat ik het kan ;)

Tja, als we alleen maar commentaar mochten geven als je zelf de koning bent dan wordt het wel heel rustig.

En over die baslijn... daar hoor ik meer mensen over. Dus ik ga daar eens wat mee vogelen.
 
He, het begin doet me heel erg denken aan een track van mij (The Distance)

Best wel een lekkere track, alleen zou ik de opbouw wat rustiger doen, nu komt er heel snel een dikke orgelsound die alles meteen dichtgooit. Ik vind die orgelsound ook wat eentonig worden, hij loopt maar door zonder veel variatie.
Ik zou hem zo nu en dan eens weghalen en wat meer space geluiden erin gooien.
 
Die tikjes zijn lekker, dat hoor je tegenwoordig wel vaker. Mag ik vragen hoe je die gemaakt heb?

Vind je basslijn wat zwakjes, en daarbij had ik liever gehoord dat ie wat stabbier was, korte decay enz.

Fingerknip dinges had er van mij eerder ingemogen.

Ik kan je niets over de mix vertellen, luister weer over oordopjes.



Verder is ie weer fijn hoor! Doet me ergens denken aan Underworld.
 
Origineel geplaatst door forcesupreme
Die tikjes zijn lekker, dat hoor je tegenwoordig wel vaker. Mag ik vragen hoe je die gemaakt heb?

Die tikjes is een sample van een conga die nogal door de mangel is gehaald door mij. Tja, daar schiet je ook niks mee op. In principe is het gewoon een hele korte drumsample, alle frequenties onder de 1000hertz eraf gehaald en dan maar spelen met een echo eroverheen. Ik denk dat het ook voornamelijk om de midden frequenties gaat bij dit soort tikjes. Waarschijnlijk dat het zelfs met een stukje van de attack van een 808 kick ook wel lukt.
 
Origineel geplaatst door Solid_Snake
Die tikjes is een sample van een conga die nogal door de mangel is gehaald door mij. Tja, daar schiet je ook niks mee op. In principe is het gewoon een hele korte drumsample, alle frequenties onder de 1000hertz eraf gehaald en dan maar spelen met een echo eroverheen. Ik denk dat het ook voornamelijk om de midden frequenties gaat bij dit soort tikjes. Waarschijnlijk dat het zelfs met een stukje van de attack van een 808 kick ook wel lukt.


Aaah Thnks!
 
Relaxte track hoor, mooie geluidjes. alleen idd die bassline, die mag wat snappier.

Ik zou proberen een fm basje erin te doen,




En trouwens, de hoeveelheid replys zeggen niet zoveel over de kwaliteit van je nummers hoor.
Sommige slechte nummers krijgen meer dan 30 reply's
 
geluidje dat bij 1:50 inkomt vind ik heerlijk, lekkere portamento eroverheen. werelds !!

Verder, vind ik de melodie erg leuk. Maar, het nummer mist overall gezien wel wat dynamiek, waardoor het wel gaat vervelen na een tijdje. Bouw er zoals eerder werd aangegeven wat rusten in, misschien even alle melodie eruit en dan weer verder gaan.

succes !
 
het loopt lekker, maar er moet echt gewoon veel meer in gebeuren?! Je sounds etc. zijn goed! (niks aan veranderen!) Meer variatie! Je valt te vaak in herhaling. De eerste minuut is lekker, maar daarna begint ie te vervelen?! Spelen,freaken,tweaken?!:D Je sounds zijn lekker, dus neem wat meer tijd voor je "Makro" editting?! ;)
 
Back
Top