Nieuwe preview

hoi, ik wil graag luisteren maar je link werkt niet
 
Yummie!

Yummie!

Heerlijk relaxed nummer! Echt heel jammer dat het maar een preview is. Dit wil ik echt heel erg graag horen als het af is. Super gave easy coole sounds!

Eric
 
uhh dit klinkt als dat het gemaakt is met buzz!
klopt dat?

klinkt wel goed en lekker ....
 
Yep een heerlijk nummer. Ingetogen maar toch een lekker tempo. En een goede mix. Excellente balans van geluiden.
Misschien dat het wat breder zou kunnen klinken met wat extra panning of stereo exciting. En misschien ook wat harder.

Heb er even mee gespeeld. :)
http://mmbase.dyndns.org/synthforum/prog_mastered_by_fuse.mp3
(op oordopjes als monitoring, maar denk wel dat het zo lekker klinkt)
 
Bedankt, mastering klinkt zo goed. Ik ga er morgen mee verder, hoop dat het dit weekend afkomt.

Btw, check je pb :)
 
De gemasterde versie klinkt inderdaad beter, maar laat je niet misleiden, de track is nu ook ongeveer 5db harder geworden. En er is meer hoog in de track gekomen, net iets te veel exciting?? Komt waarschijnlijk doordat je gemasterd hebt met oordopjes...

Verder is het een heel relaxte track... Hou persoonlijk van iets meer tempo erin.
 
lekker nummertje... en qua tempo vind ik 'm wel ok.
 
Origineel geplaatst door Special K
De gemasterde versie klinkt inderdaad beter, maar laat je niet misleiden, de track is nu ook ongeveer 5db harder geworden. En er is meer hoog in de track gekomen, net iets te veel exciting?? Komt waarschijnlijk doordat je gemasterd hebt met oordopjes...

Verder is het een heel relaxte track... Hou persoonlijk van iets meer tempo erin.


Hehe, helemaal geen exciting gebruikt. Wel wat multiband compressie. Maar het hoog wil ook wel eens opleven als je het laag strakker maakt (bass boosten) Of een tikkie EQ.
 
Back
Top