ik stel me ook even voor

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
hallo mensen
ik heb al div. berichten achter gelaten hier op dit forum maar ik heb me nog niet voorgesteld
de naam zoé is de naam van mijn dochter je spreekt het ook uit als zo ie en ik gebruik hem eigenlijk overal waar je een nickname moet opgeven. ik ben al 15jaar bezig met muziek. in 1985 begon ik me te intereseren in het mixen hiphop r&b en disco van die tijd. al gauw kwamen THE WHEELS OF STEEL (sl1200) in huis en oefende er daagelijks mee en draaide toen op diverse plekken in noordholland. kort daarna kochten wij met vrienden div apparatuur zoals een tx81z,atari,juno60,s900,en een midi keyboard. wij hebben div rap musiek gemaakt en er mee opgetreden leuke tijd. daarna is het allemaal vervaagd en verkochten we alles ik had alleen de juno60 en een arp axxe en de sl1200 bewaard. na hard sparen kocht ik begin jaren 90 een w30 2e hands (van dj premier van gangstar) en een atari en ging een beetje house maken maar nam er niet echt de tijd voor tot dat ik meer apperatuur ging kopen mengtafel effecten enz enz .daarbij kocht ik ook div defecte spullen op om ze op te lappen en te verkopen zo kon ik mijn hobby toch voort zetten en bouwde zo een leuke home studio op met een soundtracs 24 8 2 tafel een s1000 en s1100 div effect apparatuur soundmodules synthesizers. maar door ruimte gebrek in mijn flat heb ik het grote deel verkocht en de synths en drums bewaard. ik hoop snel te verhuizen dan kan ik alles weer opbouwen . op dit moment probeer ik diverse sytnhesizers en drumcomputers te herstellen die ik heb staan zoals 3 polysixxen ms20 tr808 en 909 arp axxe arp quartet en meer. die zal ik dan in de toekomst in mijn home studio neerzetten het enigste wat ik als set up heb staan is een an1x met een jv1080 en voor mijn dochter een dx100 de rest van mijn goede spullen heb ik tijdelijk ingepakt en opgeruimd bij die ouwe van me op zolder.en hoop ze snel weer uit te pakken
nou ik vind het wel weer goed zo. jullie weten wat over me wie zoé is als ik jullie ergens mee kan helpen hoor ik het wel en als er ergens defecte apparatuur rond slingerd hoor ik dat ook graag
groetjes wijnand

een paar wensen 1) sp1200
2)jupiter8
3)mpc2000xl uitgebreid
 
van harte welkom wijnand !

we weten nou dat je de vader van zoé bent :)
 
En dat je ouwe plerzierige rommel heeft op zolder :)

Hartelijk welkom natuurlijk!

ook namens mij..
 
W30

W30

Ja.. ook welkom enzo.. maar wat me écht interesseert: Hoe ben je gevaren met die W30 ? Ik hoor van veel mensen dat het een geweldige sampling/sequencing synth is. Ook de prodigy gebruikt er 2 of drie van.

Wat is het voor een bak.. en wat zijn jouw ervaringen ?
 
Welkom Wijnand.

Ik heb gelijk een vraag hoe kom je aan al dat spul?
ALs ik wat zoek dan is het of heel duur of niet te vinden.

Zal jouw dochter Wijnand als nick gebruiken als ze wat ouder is ;) want Zoe is al in gebruik door haar vader.

In ieder geval veel plezier op het forum.
 
nou zoe is net 3 dus dat duurd nog wel even
en die zolder ja hij word anders toch niet gebruikt
en hoe ik aan die spullen kom dat is een kwestie van zoeken,adverteren en reageren. ik heb meestal veel reakties van de gekste apparatuur maar het meeste is niks waard hoor, die digitale keyboards of mensen verwachten dat ze nog een giganties bedrag er voor kunnen krijgen ook adverteer ik in het buitenland maar dat is ook moeilijk om een deal te maken en de kosten lopen wel eens hoog op dat het toch niet de moeite waard is, kijk een sh101 stuur je makkelijker op dan een synth van een meter lang. maar er zijn zat spullen te krijgen maar je moet er wel moeite voor doen

en de w30 stoer apparaat sequencer met kuren (het kopieéren) maar wel strak ondanks dat hij digitaal is zitten er leuke filters in vooral als je de drums gaat editten. de 8 uitgangen en het aanslag gevoelige toetsen bord met aftertouch zijn ook super en het samplen ja in deze tijd is het verouderd (12bit 14 sec op 32khz ) maar goed voor basjes en drums maar een tekst nee. je kan de filters ook voor je samples gebruiken. als je mijn mening wilt weten dan zou ik hem best wel weer terug willen hebben en misschien doe ik dat ook nog wel ik zie ze nog wel eens staan tussen de 450 en de 1000 gld de s330 is de module versie ervan dus als je er een tegen komt zou ik er zeker een keer op spelen en vooral met de filters
 
Back
Top