LEP ArpoLoop, a generative analog groovebox Synthesizer

_LEP-ArpoLoop-groovebox-Synthesizer-1024x576.jpeg

• 4 VCOs with different feature sets
    • VCO 1 and VCO 3 with sine wave with sync and FM
    • VCO 2 with sine wave with FM and VCO4 with sine-square-sawtooth with LFO option
  • 4 cascadable VCAs controlled by envelope generator or ring modulated by VCO4
  • 3 AR envelope generators with 3 modes of operation (gate, repeat, trig)
  • clock generator and 3 ramp generators for general timing
  • 4 rhythm generators to control notes and drums
  • note generator with 2 S&H CV outputs
  • bass drum (CASSA) with pitch, resonance, and distortion
  • snare drum with tom pitch and noise decay
  • 6-channel audio mixer with level and individual out for CASSA, snare, VCA1/2, and VCA 3/4.
  • Meer info en video hier. LEP ArpoLoop, a generative analog groovebox Synthesizer: new batch ready for pre-order

Creatieve vormfactor met dat Minimoog-achtige schuine paneel, maar dan zonder de keys. Je zou 'm nu eigenlijk willen dubbelvouwen voor transport, maar dan moeten de knoppen wel heel mooi naast elkaar wegvallen...

Jezus, wat duur weer voor zoiets, mensen met een kleine beurs komen nooit meer aan bod om apparatuur te kopen.

ziet er een beetje uit als modulair voor de luie mens die het niet zelf wil maken

met al die kleuren lampjes is het net een kerstboom 8o) zou mij echt helemaal niet trekken

Jawel hoor, BEHRINGER. :D
Op het moment is zelfs Behringer te hoog voor me, zoveel geld heb je niet met de bijstand.

Op het moment is zelfs Behringer te hoog voor me, zoveel geld heb je niet met de bijstand.
Ja, Dan wordt alles duur en komen de prioriteiten te verschuiven. . Focus op wat belangrijk en nodig is en niet laten verleiden tot meer.

Dan zou ik zelf in de box blijven werken. Kost een berg minder en kan veel meer. Deed ik ook in m’n studententijd. Want die studiefinanciering en bijbaantjes was net genoeg om elke keer rond te komen. Alles tweedehands en zo goedkoop mogelijk regelen. Je gaat alles wel veel meer waarderen zo!

Dit klink toch gewoon slecht of ben ik te kritisch?
Heb een ander filmpje op Youtube gezien van het apparaat en toen was ik wat meer onder de indruk ervan. Vind hem alleen heel erg prijzig, misschien dat Behringer nog een keertje met eenzelfde apparaat komt.

Kan er nog steeds niet enthousiast over zijn. Koop voor maar net iets meer dan een kwart van wat deze kost iets uit de Sonicware Liven reeks en je kunt er vier keer meer mee, denk ik. Bijvoorbeeld.

Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar ik vind het persoonlijk wel een leuk ding, voor mijn toekomstige optredens kan ik er denkelijk best wel veel mee.

Een idioot loopje en een megazwakke snare uitwhite noise...
Ik zeg ook niet dat het klasse is, maar vind het zelf wel een leuk apparaat, alleen veeeeeeeeeeeeeeeeel te duur voor mij.

Back