Moog stopt vanaf vandaag met de productie van de Subsequent 25

Analogue100

Stamgast
Ontving zojuist een mailtje van Moog:

WE SAY GOODBYE TO SUBSEQUENT 25
Production of Subsequent 25 comes to a close.

Introduced as an evolution of Sub Phatty’s analog design, Subsequent 25 refined Moog’s warmth, depth, and character while offering modern connectivity and enhanced capabilities. From its bass and lead tones to its performance features, Subsequent 25 carried forward our commitment to hands-on synthesis.
Effective March 13th, 2025 we will be indefinitely suspending production of the Sub 25 with the remaining units available through our global dealer network.
Moog Music remains dedicated to supporting all owners of the Subsequent 25. We will continue to provide repairs, maintenance, and parts to ensure your instrument operates at its best for years to come.

Zag het ook. De subsequent 37 blijft nog wel in productie. Terecht ook. Geweldige synth.

Nou gelukkig komt ie wel weer in stock bij Thomann..:D

Screenshot 2025-03-14 at 08.56.14.png

Ze zijn nu gestopt met de productie, maar er kunnen best nog wel exemplaren in 'de pijp' zitten die in backorder waren oid.

De Subsequent 25 heeft het niet lang volgehouden, maar ik zag het punt ook niet zo tegenover de Subsequent 37 die toch in ieder opzicht superieur is en niet heel veel duurder.

Ja ik vraag me dan meteen af hebben ze nog zoveel van die dingen liggen en willen ze er vanaf. Maar dat is wellicht een negatieve take on things.
Heb idd wel een flimpje lang geleden gezien van een gebruiker die wat jij zegt over de 37 waar is maar dat de 25 wel aardig was omdat ie lekker compact is. tsja... ik ben ook geen echte toetsenist dus waar bemoei ik me mee eigenlijk.

Ze zijn nu gestopt met de productie, maar er kunnen best nog wel exemplaren in 'de pijp' zitten die in backorder waren oid.

De Subsequent 25 heeft het niet lang volgehouden, maar ik zag het punt ook niet zo tegenover de Subsequent 37 die toch in ieder opzicht superieur is en niet heel veel duurder.
Klopt. Alleen de afmeting en de prijs van de 25 zijn beter.(650 euro vind ik best een groot prijsverschil)

Ik heb de 25 nog wel overwogen als 'gig synth', maar uiteindelijk besloten om de 37 daarvoor te blijven gebruiken.
Dat was me die € 1200,- niet waard (manman, daar heb ik de 37 ooit voor gekocht, niet teveel aan denken.....)

Iets met vraag en aanbod denk ik.
De opslag kosten zullen wel uit de pan rijzen :D Flauw i know
Wel mooie kans om veel mensen blij te maken met een moog. Lekker droppen naar 899,- voor de liefhebbers zou ik zeggen.
Die hele 60hp serie vind ik wel geniaal bedacht, dan kan zo'n 25 toetsen ding wel mooi bij moet ik zeggen.
Screenshot 2025-03-14 at 09.36.49.png

Laatst gewijzigd:
De opslag kosten zullen wel uit de pan rijzen :D Flauw i know
Ze zullen er wel goed over nadenken bij inmusic. Syntherklaas bestaat niet, dus het moet wel wat opleveren.
Wel mooie kans om veel mensen blij te maken met een moog. Lekker droppen naar 899,- voor de liefhebbers zou ik zeggen.
Dat zou mooi zijn.

Vorig jaar is de 25 nog wel voor rond de 900 bij Bax aangeboden. Bax heeft alleen geen tot weinig moog meer in voorraad volgens mij.

Back