Dit ding ja, maar voor zover ik begrijp een hobby knutselproject waar er maar 1 van is:Iemand heeft een custom hardware editor voor de fs1r gemaakt dacht ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit ding ja, maar voor zover ik begrijp een hobby knutselproject waar er maar 1 van is:Iemand heeft een custom hardware editor voor de fs1r gemaakt dacht ik.
Fantastische sound, maar een drama om te editen. Maar daar heeft Yamaha lang patent op gehad. De DX-series was van hetzelfde laken een pak.die FS1R was inderdaad rampzalig om te editten - comfort stond omgekeerd evenredig met de ronduit hemelse klank.
Dat is een beetje valsspelen he. Anders mag ik de klaviertoetsen van de GEM ook meetellen en win ik weer.Mijn Linnstrument heeft 208 drukknoppen.![]()

Niet voor resonance en envelope amount? Ik vind die wel cruciaal voor filter toestanden (naast cutoff).Ik heb er 8 op m’n midikeyboard zitten. Hiervan gebruik ik er altijd maar één die op de filter staat.
Bij mij hetzelfde er zit een gemotoriseerde schuifknop op voor volume op de Roland recorder. Die heb ik wel eens zien werken maar ik gebruik `um niet omdat ik het niet snap. De rest werkt wel. Dus geen probleem.Er zijn tegenwoordig geloof ik wel een stuk meer editors voor de FS1r, dat maakt het wat makkelijker. Toen ik het ding had was de enige optie een meegeleverde Sounddiver Lite versie, die zo wankel en onoverzichtelijk was als wat en die ik nooit goed aan de praat kreeg.
Mijn vriendin maarrrrrr twéé.....ben er zeer content mee.Bekijk bijlage 3863648
Mijn synth heeft heel veel knopjes...
Een volume knop en aan en uit? Dat is wel fijn ja.Mijn vriendin maarrrrrr twéé.....ben er zeer content mee.