heb gisteravond de
threetom mixing flask en de
threetom doppio bij bij hem thuis opgepikt en die na het avondeten direct gebouwd en getest...
toegegeven, ik heb af en toe gevloekt bij kleine beginnersfoutjes, maar alles werkte van de eerste keer.
goed te doen dus, en de genoegdoening was ook groot! dit was overigens nog maar ervaring 3 en 4 met zelf solderen.
ervaring 1 was caps vervangen in mijn 20 jaar oude rme fireface 800 die opeens de geest had gegeven.
de vriendelijke man van de plaatselijke elektronicazaak zei, dat als hij me de onderdelen, de uitleg en de juiste tools gaf, het goedkoper uitwam dan dat hij hem voor me zou repareren. 'en dan heb je die tools voor later', zei hij. hij had gelijk. mensen in de buurt van leuven in belgië kan ik alleen maar aanraden eens bij
my-tec langs te gaan!
maar dus, wat een geweldig gevoel om die fireface weer tot leven te wekken! ik had de smaak te pakken...
ervaring 2 was
de black noise modular sallen-key filter. heel makkelijk. heel mooie module ook.
volgende keer geen kits meer maar panel & pcb.
van tommi van
bear modules in utrecht heb ik pcb's en zwarte frontpanels voor de
kassutronics ks-20 en
kassutronics slope aangekregen. de pcb's komen van kassutronics zelf af, de frontjes zijn van hem.