• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht TK/TR: Elektron Analog Heat mk2, compleet en in nette staat.

Prijs
525 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Myura

Stamgast
Waar het weer heel anders is dan in de rest van NL
De Analog Heat komt uit een rookvrije omgeving en is netjes mee omgegaan. Reden van de verkoop is om budget vrij te maken voor een andere aankoop.

Wordt geleverd met:
  • Stroomadapter
  • USB kabel
  • Documentatie
  • Doos
Ik ben op zoek naar één van de onderstaande apparaten uiteraard in nette, complete en rookvrije staat (geen interesse in andere apparaten).
  • ASM Hydrasynth desktop (heeft de voorkeur)
  • ASM Hydrasynth keyboard 49 keys
  • Elektron Digitakt 2
Ophalen heeft de voorkeur of aangetekend versturen in overleg (risico is voor de koper).

IMG_7616.jpeg IMG_7617.jpeg IMG_7618.jpeg IMG_7619.jpeg
IMG_7620.jpeg IMG_7621.jpeg IMG_7622.jpeg

Laatst gewijzigd:
Door een wijziging ben ik alleen nog geïnteresseerd in één van de volgende apparaten (compleet, rookvrij en in goede staat):
  • Hydrasynth Desktop
  • Oxi One sequencer zwart
Als je één van deze apparaten hebt en niet meer gebruikt en op zoek bent naar een Analog Heat mk2, dan wil ik deze graag ruilen.
Een kleine bijbetaling (waar nodig) is mogelijk.

Laatst gewijzigd:
Back