Tierelantijn - Nacht

Vette sfeer vanaf de eerste klap, lekker! Gaaf hoe die bass ineens verder naar voren komt. Mix klinkt heel goed. Misschien wat minder reverb op de synth sounds, nu klinkt het allemaal erg op de achtergrond, maar dat kan ook bewuste keuze zijn natuurlijk. Mooi arrangement ook!

Sommige solo’s en geluiden zouden wel wat fraaier/subtieler mogen. Maar in zijn geheel vind ik het een mooi en boeiend nummer. Bassdrones floaten lekker 😋.

Toffe track! Blijft interessant om naar te luisteren met alles dat er in gebeurd en dan ineens lekker met je hoofd op en neer vana 1:45. Fijne groove!

Vette intro en outro van het nummer, goede geluiden en muzikale ideeën. Misschien zou het middenstuk wat meer werk kunnen gebruiken om beter op te vallen, maar dat is natuurlijk mijn mening. Goed gedaan!

Leuk, doet een beetje aan de stijl van The Fragile van Nine Inch Nails denken? Weet niet goed waarom die associatie nu naar boven komt.

Kritiekpuntje: ik weet niet of ik het goed benoem maar het lijkt alsof er een compressor over het geheel zit die te hard op de kick reageert. De kick krijgt daardoor een overdreven impact waardoor de hele mix telkens weggezogen wordt. Ik weet niet of ik het goed uitleg maar dat voelt iig niet fijn voor mijn oren.

Neemt niet weg dat er veel leuke ear candy langskomt!

Leuk, doet een beetje aan de stijl van The Fragile van Nine Inch Nails denken? Weet niet goed waarom die associatie nu naar boven komt.

Kritiekpuntje: ik weet niet of ik het goed benoem maar het lijkt alsof er een compressor over het geheel zit die te hard op de kick reageert. De kick krijgt daardoor een overdreven impact waardoor de hele mix telkens weggezogen wordt. Ik weet niet of ik het goed uitleg maar dat voelt iig niet fijn voor mijn oren.

Neemt niet weg dat er veel leuke ear candy langskomt!
Bedankt voor de uitgebreide feedback. The fragile heb ik toen 16 en 17 jaar oud was dagelijks geluisterd. Daarna bijna niet meer, ik ben nu 40. Haha bijzonder dat je die invloed hoort!

Die "piew" geluidjes die later in het nummer bijkomen hadden van mij niet gehoeven. Verder onverwacht vermakelijk.

Sfeer is top van deze track. UItwerking/mix kan mss wat geeraffineerder nog, maar hij boeide wel. Stem +1

Zojuist redelijk op volume in de auto geluisterd en petje af voor de mix- is erg goed afgestemd. Zeer toffe sfeer en geluiden, ik hoopte op nog een extra wending of voice om de opbouw verder op te laten lopen maar alsnog van genoten! PS, plaatje past er wat mij betreft goed bij :)
Bedankt voor de feedback!

Back