*Darwin* - The Rumour

De eerste die ik beluister van de contest dit jaar. IK vind het een mooi nummertje, met een aangename sfeer. Heb er verder niet veel op aan te merken. :)

Geweldige intro, ik hou van het psychedelische gevoel van de baslijn. Het is verfrissend om een break te horen in plaats van de gebruikelijke 4x4 kick die de track aandrijft. De atmosphere is geweldig—misschien zou een crescendo voor de outro nog beter passen, maar de delays op de break aan het einde werken ook goed. Goed gedaan!

Prachtige, prachtige sounds die in combinatie heel goed passen: het gefluister, de bas, de pads, de strings, de main lead en natuurlijk de drums.
Zulk vakmanschap in de eerste helft schept natuurlijk hoge verwachtingen, dus ik had eigenlijk gehoopt op nieuwe elementen/composities in de tweede helft...
Desalniettemin krijg je zeker mijn stem!

De eerste keer luisterde ik met m'n oortjes op de gsm en twijfelde ik nog, nu met een goede koptelefoon komen de details en de kwaliteit lekker door. Stem!

Mooie track, prettige mix. Die emmers galm vind ik niet erg. Ik lees dat mensen 'm "voorzichtig vinden"maar met die key changes is het voor mij eigenlijk al te spannend, dat haalt me een beetje uit de psychedelische flow.

Back