Burp
[..]
Ik verkoop mijn Nord Rack 3. Beetje met pijn in mijn hart. Als ik hem nu zo weer zie staan denk ik toch weer wat een fantastische synth is dit! Veelzijdige en goeddoordachte VA/FM synth, misschien wat beperkte modulatie mogelijkheden maar door hoe ze zijn geintegreerd gebruik je ze het echt supersnel, zeker door de Morp groups. Met nog steeds de meest gebruikersvriendelijke user-interface ooit ontworpen voor een digitale synthesizer. Sounddesign kan niet sneller dan hiermee is mijn ervaring. En gewoon fatsoenlijke aansluitingen (4 x audio out en midi in/out/thru).
Dus waarom gaat die weg? Door een verschuiving naar modular staat hij te veel niets te doen. En dat is gewoon zonde.
Alles werkt zoals je verwacht. Soms bij enkele drukknoppen moet je nog een keer drukken. Bij vaker gebruik wordt dan weer beter (is mijn ervaring).
Vraagprijs: € 950,-
Op te halen in Renkum. Verzenden kan ook natuurlijk.
Dus waarom gaat die weg? Door een verschuiving naar modular staat hij te veel niets te doen. En dat is gewoon zonde.
Alles werkt zoals je verwacht. Soms bij enkele drukknoppen moet je nog een keer drukken. Bij vaker gebruik wordt dan weer beter (is mijn ervaring).
Vraagprijs: € 950,-
Op te halen in Renkum. Verzenden kan ook natuurlijk.