Open Krijgt Synthforum een YouTube kanaal?

Wel even in het oog houden dat steeds minder mensen gebruik maken van die kanalen.
Zelf heb ik het druk.
Dus weinig.
Wel hier op het forum

Groeten van andros.

Wel even in het oog houden dat steeds minder mensen gebruik maken van die kanalen.

Dan draai ik hem even om. Het is een godswonder dat dit forum nog bestaat en zo actief is. Alles is verplaatst naar social media en Reddit. En in 2024 had YouTube 10.1 miljoen actieve Nederlandse gebruikers! Dat is echt bizar hoog.

Dan draai ik hem even om. Het is een godswonder dat dit forum nog bestaat en zo actief is. Alles is verplaatst naar social media en Reddit. En in 2024 had YouTube 10.1 miljoen actieve Nederlandse gebruikers! Dat is echt bizar hoog.
Ja als je steeds mee wil doen.
Ik ben er mee gestopt.
Om de hele dag op mijn phone te kijken.
En geloof me er komt een anderen tijd.
Steeds meer gestreste mensen .
En jongeren leren niets meer.
In Australië word het al verboden tot 16 jaar.
Of ik loop voor of de rest achter.

Groeten van andreos.

De hobby computerclub ... Dat waren toch bebaarde mannen met intense lijflucht die in de jaren 80 al grijs waren en hun MSX gebruikten om modeltreintjes geautomatiseerd te laten rangeren?

De hobby computerclub ... Dat waren toch bebaarde mannen met intense lijflucht die in de jaren 80 al grijs waren en hun MSX gebruikten om modeltreintjes geautomatiseerd te laten rangeren?
Tegenwoordig heb je pro gamer clubs, die topsporters moet je al wat serieuzer nemen. Minder bejaard, doch beginnend bebaard.

Tegenwoordig heb je pro gamer clubs, die topsporters moet je al wat serieuzer nemen. Minder bejaard, doch beginnend bebaard.
Mondademende obesitas nekbaarden met pezige handen en een foto van Elon Musk in hun cryptowallet?

Overigens hebben die lui die speedruns doen enzo wel mad skills (en veel te veel tijd).

Back