Prima als achtergrondgeluid voor een slaaponderzoek, of het visuele equivalent van wachten tot je koffie koud wordt.Dit level is toch prima ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prima als achtergrondgeluid voor een slaaponderzoek, of het visuele equivalent van wachten tot je koffie koud wordt.Dit level is toch prima ?
Wel even in het oog houden dat steeds minder mensen gebruik maken van die kanalen.
Ja als je steeds mee wil doen.Dan draai ik hem even om. Het is een godswonder dat dit forum nog bestaat en zo actief is. Alles is verplaatst naar social media en Reddit. En in 2024 had YouTube 10.1 miljoen actieve Nederlandse gebruikers! Dat is echt bizar hoog.
Gooi de smartphones buiten.Het verderf in de wereld.Durf het bijna niet te schrijven, ik heb nog steeds geen smartphone.
Mijn oude Nokia werk nog steeds prima.
Durf het bijna niet te schrijven, ik heb nog steeds geen smartphone.
Mijn oude Nokia werk nog steeds prima.
Wat is snake verslaving? slangen?jawel, een snake verslaving
Tegenwoordig heb je pro gamer clubs, die topsporters moet je al wat serieuzer nemen. Minder bejaard, doch beginnend bebaard.De hobby computerclub ... Dat waren toch bebaarde mannen met intense lijflucht die in de jaren 80 al grijs waren en hun MSX gebruikten om modeltreintjes geautomatiseerd te laten rangeren?
viespeukjawel, een snake verslaving
Een neckbeard telt niet he.doch beginnend bebaard
Mondademende obesitas nekbaarden met pezige handen en een foto van Elon Musk in hun cryptowallet?Tegenwoordig heb je pro gamer clubs, die topsporters moet je al wat serieuzer nemen. Minder bejaard, doch beginnend bebaard.
Ik lees al jou bijdrages uit principe op m'n smartphoneGooi de smartphones buiten.Het verderf in de wereld.