Probleem Soundcraft ghost! Voeding los geknipt Nu geen Geluid

synatic

Nieuwkomer
Hoi

waar ik het van heb die laat me lekker zitten..
ik heb het werkend gekregen ze hadden de voeding los geknipt... multicom connectors los vanaf het mengpaneel en uit de voeding.. nu een multicom weer terug gemaakt in de voeding voor 1 24 ghost.. je kunt ook doorlinken die heb ik ook alvast gesoldeerd voor mocht het nodig zijn..
ze hadden 4 korte kabeltjes gemaakt aan het mengpaneel.. andere kleuren nouw ook lekker.. dus ik heb het op zun fabrieksmanier inside de kleuren aangehouden wat i kzag en het werkte nie.. toen de kleuren die hun hadden veranderd die gepakt en toen sprong de voeding van de beveiliging af en elk van de 3 lampjes van de voeding deed het en mengpaneel sprong aan.. het gaat hier om een verbeterde voeding van een ms12 mixer psm 300.. maar mij lijkt als dat go zegt dan zit de multicom prima en is de communicatie naar het mengpaneel ok.. want na 2 andere aansluitingen te hebben geprobeerd.. in het beveiligingscircuit en als die daarna ook het mengpaneel pas aan laat gaan dan neem ik aan dat het gewoon goed gaat.. maar nu komt er dus geen signaal binnen in me line in.. keyboard werkt gewoon.. maar je moet eigenlijk al een signaal zien.. ik heb de +20 db aan gehad de ) met een streepje erdoor input gain staat op -8 heb vanaalles eigenlijk al geprobeerd voorzichtig.. no input en ook geen out signaal vanuit control out jacks naar geluidskaart..

hoop echt dat iemand me kan helpen.. ik kan het wel gaan openhalen maar misschien is het nie nodig... kijk wat ik verders nie weet er kwamen maar 4 kabels uit het mengpaneel die hangen even met waco doorgelust aan de connector.. en als alles werkt en ik meot hem een keer schoonmaken maak ik die connector meteen vast via de binnenkant etc.. maar ik vraag me eigen egt af.. zijn deze 4 kabels wel genoeg.. lijkt mij wel +17, -!7, Ground,, en +48.. als je doorlust had ik er 8 vanuit de voeding naar de 2de multicom als voorbeeld.. dus wat doe ik fout is da ding kapot.. ik weet dat ik hem open kan maken en kan meten of er bijv 5,6 volt aankomt bij de einde van de faders of iets.. maar miss heeft iemand wat wijsheid voor me.. ik kan geen 1000 euro betalen voor service namelijk en da moet egt nie nodig zijn.. maar diegene die het mij verkopen bieden verder geen support heb avl ook aangeschreven heb net distribitor gebeld gehad van soundcraft in nederland.. maar nog niks wijzer

Back