Gloomy ft. CrusianBEATS - Among The Bars

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Gloomy & CrusianBEATS hier, met iets dat dicht bij de ziel ligt: onze nieuwste track, "Among the Bars." Deze track duikt diep in die tussenruimte, de verborgen plekken waarin we ons soms vast voelen zitten—net onder de oppervlakte maar nooit helemaal vrij. Het is een weerspiegeling van de lagen van het leven, waarin elke "bar" een grens of ritme is dat we niet kunnen negeren; soms houdt het ons vast, soms leidt het ons. Het is rauw en spookachtig, bedoeld om door te dringen tot in de hoeken die we niet altijd verkennen. Neem even de tijd om te luisteren en laat jezelf meevoeren tussen de lijnen.

On YouTube:

On SoundCloud: (free download when you click on "More"):

Hey @stoter , blij dat er iemand op deze plaat reageert. Ik heb eerlijk gezegd niet de indruk dat de vocal te hard staat, maarja, je weet dat ik wat heb met mijn oren. Gisteren naar de dokter geweest. Ze hebben een staaltje etter naar het labo gestuurd. Donderdag weet ik meer. Dus het kan ook aan mijn oren liggen, en dat je gelijk hebt. Nu, hij staat online, dus ik ga hem niet meer veranderen. Dank je wel, kerel.

mn vrouw zat mee te luisteren toen ik m aanzette. Die zei "wat luister je"?
Ik zei "de nieuwe Gloomy"
"Lekker fris" zei ze
Ze zei type maar "Lekker fris, Gloomy!"

Bij deze :)

Ik vind het zelf weer een typische gloomy track. Herkenbaar, en blijkbaar ook "fris" ^^

Woehoe, dit is zo fijn om te lezen Rene. Dank je wel makker.

Je wist toch dat ik je gedraaid heb op Bullet afgelopen weekend?

Lekker fris, lol :okdan:

Mooi gedaan Jan.
Alleen de reclame voor roken zou ik zelf niet toegevoegd hebben aan de clip.
Ze is misschien tot de brandstapel veroordeeld, nèt omdat ze rookte, lol :)

Fijn man, @Montfrooij , ben toch blij dat je'm goed vindt, en thanks voor al je support!

Haha @Dilago , van Death Metal versta ik ook niks... Toch is het mijn favoriete soort van muziek. De Taal van het Onverstaanbare is krachtiger dan we denken ;)

Back