Espen Kraft trapt op teentjes.

Eigenlijk nog vervelender dan een troll (pun naar Espens thuisland) zijn mensen die daar dan weer op denken te moeten reageren.

man man man, wat een geouwehoer om reacties uit te lokken. Weet gelijk weer waarom hij al een tijdje uit mijn kijklijstjes is verdwenen. Ik ben gestopt toen ie voorstelde dat een synth ipv een vintageknob gewoon wonky vco's moet hebben die je af en toe kunt autotunen. Een prophet 6 heeft precies dat (hoewel miss niet heel wonky, maar je moet zeker af en toe tunen).

Gelukkig stond die kwalbak al heel lang in mijn 'do not recommend' lijstje. Het aantal views zal wel teveel teruggelopen zijn, dan post je even iets controversieels over digtaal vs analoog of hardware vs software en je weet dat je weer volop aandacht krijgt.

Ik pak de popcorn er alvast bij :D

Hij zegt inhoudelijk helemaal niets, behalve dat de meeste hardware synths behalve de Behringers te duur zijn:)
En dat Roland oude wijn in nieuwe zakken verkoopt....maar dat doen ze al een jaar of 30 natuurlijk......
Filmpje zou interessant zijn als hij enig inzicht zou geven in de kostprijs en marges van een synth/fabrikant.

Gelukkig stond die kwalbak al heel lang in mijn 'do not recommend' lijstje. Het aantal views zal wel teveel teruggelopen zijn, dan post je even iets controversieels over digtaal vs analoog of hardware vs software en je weet dat je weer volop aandacht krijgt.

Ik doe de moeite niet eens, zoveel videos maakt hij niet en hij maakt ook wel grappige dingen zo nu en dan. Maar dit is wel iets om gewoon views te genereren, zo maakt hij de laatste tijd ook steeds meer heel korte videos. En het werkt, deze video heeft nu al 32k views, terwijl zijn andere videos echt veel moeite moeten doen om 10k te halen (spoiler, dat is niet genoeg om van te leven).

edit: even inhoudelijk, voor wat betreft de jupiter X heeft hij wel een punt wat betreft het digitale aspect van de sounds. Maar dan nog vind ik dat het in hardware vorm nog een meerwaarde kan hebben alleen al om dat het standalone werkt.

Beetje open deuren intrappen dit…

Hij is een koppige autist, ik kan t volledig vanuit zijn standpunt zien. Maar om daar dan filmpjes met reacties over te moeten maken, en dan nog vooral, wie wil dat zien.. Next. Of misschien maar niet. Ignore :)

1727623540761.png

Zo houden de bekende kanalen hun kanalen levend.
Het zou mij niks verbazen als ze elkaar af en toe 'de bal' toespelen (wil jij ff een zeik video maken over blablabla, dan gaan wij daar weer op inhakken, zodat jij nog een follow up kunt maken).

#conspiracyoutube

(neem deze reactie vooral niet te serieus trouwens)

met je zonnebril en leren jackie in de studio inderdaad, iets aan t vinden van wat eoa andere fagface deluxe vindt. tering wat een losers allemaal:D ik heb niet de behoefte om te gaan kijken trouwens

Back