Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, ik ben wel erg benieuwd aan de hand van de front plate en de io wat voor mogelijkheden er waarschijnlijk zijn.We wachten af, en zetten vast wat geld opzij voor het geval dat..

Ik had ze al inderdaad gezien, ik moet toch wel zeggen dat ik lichtelijk gehyped bentHier een hoop plaatjes en speculatie: Elektron Tonverk Leak! Is This the New Octatrack? - gearnews.com

Tja het blijven zweden heMoet het echt zo'n rare IKEA-naam hebben?

Ja dat word wel weer diep in de buidel tasten...Ohw jee, dat gaat weer knaken kosten :/

Ik ga ook uit van een soort hybride apparaat met meerdere synth engines, inderdaad geen nieuwe Octatrack. Ik ben ook bang dat er geen nieuwe Octatrack gaat komen...De nieuwe octatrack is het in elk geval niet denk ik. Geen schuif. Lijkt me een soort hybride digitakt digitone ding. FM synth met samplingmogelijkheden...
Dat is wat ik ervan bij elkaar gok
als t al echt is...
Nog beter dus, een nieuwe MonoMachineDe nieuwe octatrack is het in elk geval niet denk ik. Geen schuif. Lijkt me een soort hybride digitakt digitone ding. FM synth met samplingmogelijkheden...

Het kan natuurlijk een nieuwe box zijn. Die Analog mk2 boxen zijn wel enorm, wat mensen er misschien ook van weerhoudt er 'een paar' te kopen, dat vindt sales meestal minder leuk.Formfactor is wel verwarrend voor mij en doet dan ook fake aan, ik zou verwachten dat ze nu voor all-out boxen voor dezelfde box zouden kiezen als de analog four en rytm.
Ik hoop het!Nog beter dus, een nieuwe MonoMachine![]()
Als bijna Zweed, moet ik toch opkomen voor ElektronMoet het echt zo'n rare IKEA-naam hebben?