Ik heb een midi switch gemaakt zodat ik de output van mijn midi keyboard kan schakelen tussen de computer en de Akai Mpc dan kan ik op de mpc inspelen als de computer uit is
Interessant. Is dit alleen passief schakelen (de juiste pinnen aan elkaar koppelen) of zit hier iets actiefs bij (processor die midi in afhankelijk van schakelaar doorzet naar midi out)?
@electrodancer Graag wat meer info over de binnenkant :-) @Bluesparkle Heeft volgens mij te maken met hoe actief je op het forum bent/hoeveel berichten je plaatst
Interessant. Is dit alleen passief schakelen (de juiste pinnen aan elkaar koppelen) of zit hier iets actiefs bij (processor die midi in afhankelijk van schakelaar doorzet naar midi out)?
@electrodancer Graag wat meer info over de binnenkant :-) @Bluesparkle Heeft volgens mij te maken met hoe actief je op het forum bent/hoeveel berichten je plaatst
Werkt perfect...maar achteraf gezien had ik hem geneens nodig...mijn keyboard heeft zowel midi als usb... zag ik bij het omleggen van de kabel
Maar misschien komt hij nog ooit van pas
Inderdaad lekker simpel, maar effectief. Ga ik ook binnenkort ff knutselen. Is voor mijn DAWless setup met steeds minder MIDI thru's en één synth die ik niet vaak gebruik wel een oplossing. Bedankt voor het delen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.