Ik ben na de opruiming van de zolder best wat elektronica tegen gekomen en in mijn zoektocht naar mooie outboard gear en/of FX, compressie, buizen, opamps noem maar maar op ben ik ook fabrikanten met OEM producten tegengekomen die je in serie of parallel in je HW of SW chain zou kunnen inzetten. Bijvoorbeeld dit bedrijf heeft me aan het denken gezet.
www.diyrecordingequipment.com
Als je zelf ook met dergelijke interne of externe modifiactie experimenten bezig bent post ze hier als je wilt.
Hier heb ik een synth out door een AC/AC step up transformator gehaald, een oud 3 weg scheidingsfilter uit een speaker en dit per weg, opgenomen en daarna weer samen gevoegd.
Ik vond het resultaat interessant genoeg om met jullie te delen want ik ga hier zeker op verder borduren.
De opname bestaat uit 1 take waar ik tussen de opnames wissel. Ben benieuwd welke jullie het best vinden klinken.
In beide opnames is de transformator gebruikt.

The Colour Format
Real analog plugins. Colour is a new format for analog audio gear designed for and by the DIY community. We took our favorite sounding analog circuits and put them on modules that are small, affordable, and swappable. The Colour format consists of Colours and Palettes: Colours are ultra-compact...

Als je zelf ook met dergelijke interne of externe modifiactie experimenten bezig bent post ze hier als je wilt.
Hier heb ik een synth out door een AC/AC step up transformator gehaald, een oud 3 weg scheidingsfilter uit een speaker en dit per weg, opgenomen en daarna weer samen gevoegd.
Ik vond het resultaat interessant genoeg om met jullie te delen want ik ga hier zeker op verder borduren.
De opname bestaat uit 1 take waar ik tussen de opnames wissel. Ben benieuwd welke jullie het best vinden klinken.
In beide opnames is de transformator gebruikt.