Stephmeister
Voor al uw sjeis
Ik heb een vraagje...
Ik heb een SH4D, Polyend Play en nog een Roland S1.
Het gene wat ik mis is een klavier, midi keyboard, hoe je het ook noemen wil.
Wat betreft synths zelf ben ik wel tevreden met de boven genoemde materiaal. Behalve dat ik een goede piano mis.
Nou zag ik laatst een digitale piano staan.....bijvoorbeeld de KORG LP-380U.
Die functioneert natuurlijk prima als piano, maar hoe werkt zo iets als midi controller. Kan ik bijvoorbeeld midi uit naar mijn SH4D sturen? En hoe gebruiksvriendelijk is die alles met betrekking tot midi?
Het gaat me niet zo zeer om die Korg, het gaat me om het concept van digitale piano als midi controller en als geluidsbron voor piano geluiden.
Ik heb geen interesse in een Nord of zo, mijn vrouw wil ook graag piano spelen en dan gaan al die knoppen haar in de weg zitten.
Heeft iemand ervaring met een soort gelijke setup?
Groeten Stephan
Ik heb een SH4D, Polyend Play en nog een Roland S1.
Het gene wat ik mis is een klavier, midi keyboard, hoe je het ook noemen wil.
Wat betreft synths zelf ben ik wel tevreden met de boven genoemde materiaal. Behalve dat ik een goede piano mis.
Nou zag ik laatst een digitale piano staan.....bijvoorbeeld de KORG LP-380U.
Die functioneert natuurlijk prima als piano, maar hoe werkt zo iets als midi controller. Kan ik bijvoorbeeld midi uit naar mijn SH4D sturen? En hoe gebruiksvriendelijk is die alles met betrekking tot midi?
Het gaat me niet zo zeer om die Korg, het gaat me om het concept van digitale piano als midi controller en als geluidsbron voor piano geluiden.
Ik heb geen interesse in een Nord of zo, mijn vrouw wil ook graag piano spelen en dan gaan al die knoppen haar in de weg zitten.
Heeft iemand ervaring met een soort gelijke setup?
Groeten Stephan