Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Ik doe het ook niet meer. Één keer geprobeerd maar uiteindelijk teveel gedoe. Ik deed vroeger al van die Donald Duck puzzeltjes met draden uit de knoop halen dus ik ben getraind.

Maar een draadloze studio lijkt me heerlijk (mits geen latency, kwaliteitsverlies, storingen en andere ongein)

Laatst gewijzigd:
Ik gebruik tegenwoordig naast mijn stand alone MPC one ook Ableton op de pc. Vandaag de Unitor die alleen aan de MPC verbonden was uit het rack gehaald en vervangen door een MioXL. De Mio kan ik via USB op de MPC aansluiten en op de PC via het netwerk. Als het goed is kan ik straks met zowel de pc als de MPC tegelijkertijd alle midi devices aanspreken. Later verder met configuratie en testen.

Ik zit er weer aan te denken misschien weer een MPC te halen met die nieuwe OS en stem separation shizzle enzo.

Ben iedere dag een beetje mijn MI setje aan het verkennen. Gisteren de Elements module binnen gekregen. Klinkt leuk, lekker organisch. Zojuist Elements door Beads heen gehaald en wat modulatie van Marbles aan Elements gevoed, je weet niet wat je hoort. 3 Modules maar en je waant je in grotten op andere planeten.

IMG_1317.jpeg

MPE Soundsets van Expressive E voor Myth gekocht. Meteen weer eens substantieel met de Osmose gespeeld. Blijft een bijzonder instrument, krijgt te weinig aandacht de laatste tijd.

Ik ben geduld aan t uitoefenen tot de douane eens tot aan mijn pakket geraakt, post zegt me dat ze 3 weken vertraging hebben. En een herstelling die naar frankrijk reist zit ook nog ergens in eigen land. Ook al ver 10 dagen…

Ach in België zijn we natuurlijk wel wat gewend

Behoorlijk “late to the party” maar recentelijk Zebra legacy aangeschaft en daar lekker mee aan het pielen.

Veel aan het experimenteren met mono outputs de stereo input van de Drumlogue in te sturen om meer dynamiek te krijgen. Ik heb een mini dual transformator isolator gebruikt en dat werkt eindelijk goed.

Zojuist een Morgasmatron filter en Rubicon 1 Oscillator geinstalleerd.
Hiervoor oa een Maths er uit moeten gooien waar ik het eigenlijk niet mee eens ben. Binnenkort even een groter rackje maken en alvast wat onderdelen voor bestellen dan maar.
Ik denk dat ie 3x 126 HP wordt, of anders 4x 104HP, ben er nog niet uit.

IMG_1345.jpeg

Zojuist een Morgasmatron filter en Rubicon 1 Oscillator geinstalleerd.
Hiervoor oa een Maths er uit moeten gooien waar ik het eigenlijk niet mee eens ben. Binnenkort even een groter rackje maken en alvast wat onderdelen voor bestellen dan maar.
Ik denk dat ie 3x 126 HP wordt, of anders 4x 104HP, ben er nog niet uit.

Bekijk bijlage 3859626
4x104 is meer dan 3x126. Ik weet het al.

Even gekeken en ze staan er nog. Zou ik de volgende dagen tijd hebben? Durf geen uitspraak doen maar de zin is er zeker. Ik vertrek donderdag op reis met collega’s en overweeg lekker asociaal wat gear mee te nemen 😅

Eerste opname Erica Steampipe, live keys op polyAT (Komplete Kontrol S61 mk3). Met beetje hulp van Erica Nightverb, Erica Zen Delay, Hologram Microcosm en Old Blood Noise Endeavours Dark Star Stereo.

IMG_8743.jpg

Laatst gewijzigd:
Back