Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Wederom wegens drukte weer 2weken niets kunnen doen… en straks weer op vakantie. Tijd om alles te verkopen? 😳🧐

Nah, daggut nie!

Ga vanavond weer beginnen met een nieuw project.

Vandaag heb ik vrij genomen en in alle rust verder kunnen werken aan het meest gevarieerde italonummer dat ik altijd al heb willen maken. Tot nu heb ik in deze volgorde gebruikt: Prophet X, TT-78, MatrixBrute, Kronos, OB-6, String-Ensemble en MS-10. Straks verder met een gitaar.

Niks, want ik was in Walibi. Maar terwijl we even in de zon zaten te chillen tussen 2 rides door (lang leve de virtuele wachtrij/Fast Lane) heb ik wel even die nieuwe Erica Synths Nightverb gepreorderd bij mijn Poolse vrienden van Soundofyou.

Niks, want ik was in Walibi. Maar terwijl we even in de zon zaten te chillen tussen 2 rides door (lang leve de virtuele wachtrij/Fast Lane) heb ik wel even die nieuwe Erica Synths Nightverb gepreorderd bij mijn Poolse vrienden van Soundofyou.
:D
Haha, zelfs in het pretpark komen de gedachten aan synths bij je op, GAS can be strong sometimes. :D

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik kreeg de eerste zanglijn van Muna voor de track en hier en daar alvast wat er in gezet.
Sommige delen moeten nog een keertje gedaan worden, hopelijk gaat ze van de week nog een paar partijen inzingen.
Ben happy dat ik nu eindelijk 'ns tracks met zang kan maken, zo leuk!

Ben nu iedere avond bezig met mijn nieuwe project, getiteld The Art Of Voice, zoals de naam al zegt veel stemmen en koren worden gebruikt.

Dit in tegenstelling tot de Voice of Art, waarin Art Garfunkel limericks voorleest. :D

Ik heb toch maar weer een Gforce synth gekocht, de OB-1. Ondanks dat die GUI echt fukking leluk is, is de sound wel weer cool en met leuke osc opties

Ik woon op een boogscheut van de A12 die ongezellig lawaaierig is. Accuraat klank monitoren met tegelijk het raam open, is dus uit den boze.
Dat bracht me bij het idee om - met een spectrum-analyser en VCV-rack - de overlast van de A12 na te bouwen, zodat het moeilijk wordt om de klank van de speakers en het raam te onderscheiden. Ik vond het best nog therapeutisch om inspraak en creatieve controle te krijgen over 50% van de geluidsoverlast. Zonder de gangbare orde te verstoren. :L:maffia:

Testrun met de TT303 mk1 die ik te koop heb… klinkt beter dan ik dacht maar hij toch weg.

Ik hou wel van de tt303 mk2. Die is lelijk maar compact en fijne knoppen. Verder heb ik 4 xoxboxjes waarvan 3 nonxox2. En ik heb nog een super lelijke aira die er uit gaat op reverb. De xoxboxjes zijn goed qua bouw. Behalve nr 4 want die is zo mega modded en werkt niet… zo jammer want hij deed t eerst wel. Nog een nadeel: al die verschillende OS-en is niet motiverend.

O ik schreef 7 maar t zijn er mss wel 9 😂
damn haha, zit er nog veel verschil tussen kwa sound? en ooit de behringer geprobeerd? (aangezien ik die niet op je lijstje zie)
TT is idd een verschrikelijk lelijk ding ziet er uit alsof die van de aldi komt, but if it works who cares :p

Ze klinken allemaal wat anders anders had t weinig nut er meerdere te hebben :)

Behringer komt hier niet meer binnen. Ik heb er al mee gespeeld ja, bij n vriend. Klinkt 303 achtig maar bouw is maar fragile.

Logge Bonk 909 Kicks en Alpha Junos

En detroit techno into Underground Resistance oid

Vanavond de zeven stukken in elkaar mixen, dan is mijn stuk The Art Of Voice klaar.

Back