Perfect
.
En daarmee zit april erop en hebben we de deadline makkelijk gehaald.
Als ik afgelopen maand bekijk, zie ik dat de start nogal in mineur gestart is met een griep. Desondanks had ik veel zin om eraan te beginnen.
Jouw initiële idee lag best ver van mijn persoonlijke smaak en daarom wilde ik zeker met dat verdergaan.
Het duurde niet lang of ik kon een deel van mijn idee aan het jouwe vastplakken en dat werkte perfect.
Van het begin af aan was ik vooral door het drumritme en -sounds gefascineerd: levendig, snappy en "krokant". Het tapijtje dat je aanbood, waar de track mee begint, heeft me ook gefascineerd (hoewel ik wat heb moeten zoeken welke noten het waren). Maar eens gevonden, was het inspirerend genoeg en kwamen de ideeën vanzelf.
Waar de synchronisatieproblemen vandaan kwamen, weet ik nog steeds niet maar gelukkig zijn ze op tijd opgelost geraakt e hebben we er iets mooi van gemaakt.
Ook de samenwerking op zich vond ik heel leuk. Er was een mooie wisselwerking tussen ons twee en ondanks het verschil in achtergrond voelden we mekaar goed aan.
En daarom als slotbemerking: bedankt Ytse voor het plezier dat je me de laatste maand hebt geboden door samen te werken
.
Is het verder de bedoeling dat forumleden onze track en die van de andere kandidaten bespreken of beoordelen?