jserle
JS Jacques Serle
Inteface deed het ook wel eens goed. Zo heb ik een keer de Roland SH32 gekocht die helemaal afgekraakt werd in de Interface. Fabrieksprijs was €800 tijdje erna kon ik die kopen bij wat nu Bax heet 2eH voor €300.Je verwoordt precies wat ik regelmatig denk Als iets echt slecht is, mag je het slecht noemen. Maar dan wel onderbouwd en niet gemakzuchtig in een paar zinnen afbranden waar iemand misschien wel jaren aan gewerkt heeft. Toen ik zelf nog recenseerde, sloeg ik troep en meelifters trouwens altijd over. Ik vond het veel leuker om lezers te attenderen op kwaliteit.
Ik geloof trouwens niet dat recenten te koop zijn. Dan houd je het nooit lang vol.
Heb het een tijd lang een waardeloos ding gevonden omdat ik er alleen met succes een orgel geluid uit kon krijgen.
Verder weinig gewenste soorten geluid. Lage leerkurve ! wel geluid. Niet al te groot.
Toch maar bewaard daarom en niet gelijk verkocht.
Tot dat ik ùm nu voor 95% door heb. En er nu `bijna mee lezen en schrijven kan` `n koopje in vergelijk wat ze nu verkopen.
Bombario doet het overkomen alsof men maar met iedereen medelijden moet hebben als die af gekraakt wordt.
Toch als men eerlijk en uitgebreid vertelt wat er allemaal kan en niet geheimzinnig doet dan hoeft men niemand `zielig` te vinden.