Iemand ervaring met Volt Music Store Rotterdam?

Ik probeer een item terug te sturen naar deze zaak maar de postcode die ze hanteren (3012KG) klopt volgens mij niet. Ik kan nu niks terugsturen omdat zowel PostNL als DHL het adres wat ze opgeven niet pakken. Iemand anders problemen met terugsturen?
Hier Customer Support hebben ze voor het adres zowel 3012KG als 3012GW staan. KG hoort bij de straat Westblaak

Misschien heb je hier wat aan. Ik heb ook altijd ellende als ik wat naar de VRT wil sturen, bpost snapt die custom code ook niet. Ik kies dan op straat en dan genereren ze n andere postcode, kwam altijd goed. Wat als deze tekst hier onder onlogisch lijkt maar je kan proberen.

Postcode 3012KG in Rotterdam​

Op zoek naar de straat bij 3012KG? Er is één straat die hoort bij de postcode 3012KG in Rotterdam. 3012KG is een postcode in de plaats Rotterdam binnen de gemeente Rotterdam in de provincie Zuid-Holland. 3012KG heeft als postcodenummer 3012 en ligt in de buurt Cool binnen de wijk Rotterdam Centrum.
De postcode 3012KG hoort bij de straat Westblaak en heeft als huisnummer reeks 81 - 107.

Als je nou even met je ogen kijkt op de website, dan zie je staan dat ze tot en met vandaag bezig zijn met verhuizen. Dat heeft ongetwijfeld gevolgen voor het adres waar je naar kunt terugsturen. Misschien even belletje plegen met je mobiele telefoon met het telefoonnummer.

Het straatadres heeft idd andere postcode

Van Oldenbarneveltstraat 132
3012 GW Rotterdam

3012KG is Westblaak 81-107
Ze zijn volgens mij ook bezig te verhuizen.
Ik heb tot nu toe geen problemen ervaren, maar wat ik zo zie op Reddit is dat niet heel netjes altijd. Jammer wel.

EDIT:
Warius was me al voor.

Ik vind dat je iedereen een kans moet geven en zelf ervaring op doen. Ik heb een correcte ervaring en alleen maar negatief blijven spuien kan een shop wel om zeep helpen en daar zitten echte mensen achter met echte investeringen en afbetalingen. Amazon bol de HEMA ja die mag je wat harder aanpakken vind ik persoonlijk

Ik vind dat je iedereen een kans moet geven en zelf ervaring op doen. Ik heb een correcte ervaring en alleen maar negatief blijven spuien kan een shop wel om zeep helpen en daar zitten echte mensen achter met echte investeringen en afbetalingen. Amazon bol de HEMA ja die mag je wat harder aanpakken vind ik persoonlijk
Gewoon zelf naar de winkel gaan dan hoef je ook geen bezorg kosten te betalen.

Ze vragen kritiek om uit te leren hoor. Ik hoop enkel dat ze 't waar maken. Iedereen maakt fouten, maar als t mis blijft lopen dan is de toekomst duister

Ja zeker eens, ik hoop alleen dat klein midden bedrijf blijft bestaan. En ze het redden.

Wat wereldvreemde reacties hier. Volt is geen Lets maffiabolwerk, ze zijn gewoon benaderbaar enzo. Even een mailtje sturen of bellen doet vaak wonderen als iets niet helemaal duidelijk is.
Ik vind de reacties van sommigen ook wat overtrokken, ik heb gewoon prima contact met ze gehad, misschien niet direct binnen 24u maar wel gewoon normaal/acceptabel. 2x wat besteld, en eea gewoon volgens afspraak geleverd.

Toch nu aparte ervaring met Volt..
Had een Erica synths pico system 3 besteld.

Krijg geen bevestiging maar blijft op “processing” staan.

Ik schrijf ze mail. Geen Reactie.
Zeg ze in 2e mail kijk als jullie niet reageren cancel ik. Krijg antwoord en in 2e mail een cancel van hun kant!?

Denk beetje black-out friday vandaag.
Thomann gaat soepel trouwens

kan niet zeggen dat mijn ervaring goed is tot nu toe, afgelopen week dinsdag iets besteld "vandaag of morgen verzonden" werdt "waarschijnlijk binnen 1 tot 3 werkdagen" inmiddels 4 werkdagen verder nu staat er ineens dat ze alleen de 27e nog orders gaan verwerken en ze verder tm 6 jan gesloten zijn terwijl de bestelling verder alleen op processing blijft staan zonder enige update, als het nou om een grote bestelling zou gaan zou ik het nog enigsinds snappen maar het gaat om 1 enkel klein product dan vraag ik me toch af of ze daar uit hun neus zitten te eten ofzo

gun iedereen hun feestdagen uiteraard maar dat je zo iets niet van te voren aangeeft is gewoon heel erg slecht

wat een onprofesioneel bedrijf... 5 werkdagen later (3 werk/kerst dagen niet meegeteld) en nog steeds geen enkele update zelfs na aanvraag nu gaan ze meer dan een week op vakantie zonder dat dit van te voren/tijdens bestelling was aangekondigt en zonder enige communicatie via email of iets dergelijks tenzij je daar direct op hun website naar zoekt...

als het van te voren was aangegeven of zelfs een simpele automatische email naar alle klanten met een bestelling was het nog enigsinds acceptabel geweest maar zo ga ik hier dus echt nooit meer terug komen, kan alleen maar hopen dat er uberhaupt nog iets van terecht komt van deze prutsers

Om het een beetje in balans te houden voor Volt hier op het SF. Ik koop er geregeld spullen en vind het echt een top winkel. Met zeer scherpe prijzen.

kan niet zeggen dat mijn ervaring goed is tot nu toe, afgelopen week dinsdag iets besteld "vandaag of morgen verzonden" werdt "waarschijnlijk binnen 1 tot 3 werkdagen" inmiddels 4 werkdagen verder nu staat er ineens dat ze alleen de 27e nog orders gaan verwerken en ze verder tm 6 jan gesloten zijn terwijl de bestelling verder alleen op processing blijft staan zonder enige update, als het nou om een grote bestelling zou gaan zou ik het nog enigsinds snappen maar het gaat om 1 enkel klein product dan vraag ik me toch af of ze daar uit hun neus zitten te eten ofzo

gun iedereen hun feestdagen uiteraard maar dat je zo iets niet van te voren aangeeft is gewoon heel erg slecht
onacceptabel...en een reden des te meer waarom amazon/bol/coolblue het wel redden. Maar dat snappen die elitaire types niet. Genoeg van die prutsers meegemaakt. Het voordeel is altijd voor de winkel en het nadeel altijd voor de klant. IPV andersom, dan hou je het wat langer vol.

Volgens mij doen ze dat gewoon express.
Ik had precies hetzelfde bij Volt. Een of ander smoes dat er problemen met het verzendbedrijf was en zo duurde mijn bestelling 10 dagen ipc van de 3 zoals aangegeven.
Het boeit mij niet heel veel maar prefereer 'eerlijkheid'

Back