Tsja.. tis een leuk concept hoor.. tis wel weer 90,- .. maar even uit mn hoofd je hebt de Rossum:

En uit mn hoofd doet mijn Waldorf NW1 ook spectraal samplen...

@stevaux zou je kunnen stellen dat wanneer je een analysis file hebt je deze zelf ook in kunt laden via de mappen en de editor?

Tsja het is idd geen instant sonische analoog klinkende klapper en dat heb ik haken ook verteld in m’n 30 dagen niet goed geld terug periode. Maar de man was aardig en zo gepassioneerd. In een open en geanimeerd gesprek vertelde ik hem ook m’n ervaring door analoge outboard en filters te gebruiken en het toeval wilde dat hij de Osmose samen met de heat+fx had gehoord en dat ook hoorde. Lang verhaal kort ik support eigenlijk meer de reis van dit project. Wat een pluspunt van de module is zijn de inputs want als fx is het echt wel gaaf. Het hele concept en mogelijkheden. Ik heb een periode met het programmeren van micro cv parameters / sequences wel echt bijzondere klanken weten te krijgen.

ben benieuwt of de osmose update deze ook meteen mee gaat nemen of dat we eerst nog de 10.40 krijgen, gok dat we het eind deze maand gaan horen van continuecon

Ik las dat osmose z’n eigen mooie updates gaat krijgen via z’n eigen fabrikant

Is iemand al wat beter met de editor? Ben er vanaag weer aan begonnen (de euro module) en ik wil twee kicks maken 1 voor L en 1 voor R out Maar weet even niet hoe.
Iemand?
Screenshot 2025-08-24 at 17.48.28.png

Back