the tall lad
https://soundcloud.com/ge
Dus , mijn allereerste advertentie die ik ongeveer twee weken heb geplaatst stond per ongeluk op verkocht , en is dus hoogstwaarschijnlijk de reden waarom het naar het marktplaats archief is verplaatst , en dus bijgevolg niet meer aanpasbaar .
Deze advertentie dus
www.synthforum.nl
Zag mij dus genoodzaakt om een nieuwe advertentie te plaatsen , maar enige aanpassing na 5 minuten is al niet meer mogelijk ...wtf?
www.synthforum.nl
Mods , kunnen jullie het aub mogelijk maken dat de plaatser van een advertentie op z'n minst de mogelijk heeft om de eerste post aan te passen , weliswaar binnen een bepaalde timeframe .
Deze advertentie dus

Cirklon 2 , geen cv out en nieuwe batterij is nodig
Cirklon 2 :2600 € Ik verkoop mijn cirklon omdat ik er nu namelijk 2 heb ☺️. Het is dus een cirklon 2 en in perfecte staat , however tussen de eerste batch cirklons zaten er een paar bij met brakke batterijen die na een jaar al leeg waren en dit is er dus een van . De batterij is nog niet...

Cirklon 2
Vorige advertentie stond per ongeluk al als verkocht gemarkeerd en kan dus lijkbaar mijn advertenite niet meer aanpasen Cirklon 2 :2550 € Ik verkoop mijn cirklon omdat ik er nu namelijk 2 heb ☺️. Het is dus een cirklon 2 en in perfecte staat , however tussen de eerste batch cirklons zaten er...