Ableton Live 12

Ze mogen anders versie 12.1 ook wel eens officieel uitbrengen - hoelang is die nu al in beta?
wat is nu de laatste officiële versie?

En hierbij aansluitend: hoe kan ik updaten naar de laatste officiële versie? Ik probeerde vanmorgen te updaten via de automatische update en dan gaat hij niet direct naar de laatste update. Maar van 12.01 naar 12.02 en dan 12.05 etc. Dus je moet eerst alle updates doorlopen?

wat is nu de laatste officiële versie?

En hierbij aansluitend: hoe kan ik updaten naar de laatste officiële versie? Ik probeerde vanmorgen te updaten via de automatische update en dan gaat hij niet direct naar de laatste update. Maar van 12.01 naar 12.02 en dan 12.05 etc. Dus je moet eerst alle updates doorlopen?
Waarschijnlijk kan je dit omzeilen door meteen van de website te updaten. Maar de laatste updates waren vooral dingen waar ik niks aan heb, updates voor controllers die ik toch niet heb en zo.

Die 12.1 mag nu toch wel eens komen.

Ik dacht dat je dat kunt instellen in ableton dat het automatisch de laatste versie download terwijl je het programma open hebt en dit zich dan installeert de volgende keer je Ableton opstart - zo werkt het bij mij toch allesinds.
Ander idd gewoon van de website

Ben nu wel nieuwsgierig waar Ableton mee komt nu ze deze teaser hebben geplaatst ! :

Okay die icoontjes doen me denken aan een schermpje op iets van hardware. Komt er een synth die los van Ableton te gebruiken is?

Ik denk een soort Note in hardware vorm, met sampling (ingebouwde mic) en simpele versies van hun synths. Beetje schetsen en dan door op de computer.

Die icoontjes komen overeen met de icoontjes van Note. Dus zal idd een hardware standalone Note worden denk ik! Ben wel benieuwd...

Ik weet niet, maar heb het idee dat dit geen Ableton style design is. Denk dat het fake is. Hoop het ook, want lijkt mij niks als ik het zo zie. Wat heb je aan die endless encoders (in standalone) als er helemaal geen display is die weergeeft welke functie ze bedienen? Want kan me niet voorstellen dat ze dat op dat kleine displaytje kunnen weergeven voor 8 encoders…

En ik zie ook icoontjes die niet overeen komen met de icoontjes van Note, terwijl in de officiële teaser wel allemaal Note icoontjes voorbij kwamen..

Ik had ook zo mijn twijfels, maar toch maar gepost… PS op elektronauts is er ook nog geen consensus, ik hoop zelf dat het fake is :D
Geduld hebben volgende week weten we of dit fake is!

Back