rvanommen
Ouwe rot
Of boxen die zo schandalig hard gaan dat je buren verhuizen (moven).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ze mogen anders versie 12.1 ook wel eens officieel uitbrengen - hoelang is die nu al in beta?8 oktober komt Ableton Move uit.. Maar wat is het?
wat is nu de laatste officiële versie?Ze mogen anders versie 12.1 ook wel eens officieel uitbrengen - hoelang is die nu al in beta?
Ik ga er vanuit dat die samen met Move uitkomt.Ze mogen anders versie 12.1 ook wel eens officieel uitbrengen - hoelang is die nu al in beta?
Waarschijnlijk kan je dit omzeilen door meteen van de website te updaten. Maar de laatste updates waren vooral dingen waar ik niks aan heb, updates voor controllers die ik toch niet heb en zo.wat is nu de laatste officiële versie?
En hierbij aansluitend: hoe kan ik updaten naar de laatste officiële versie? Ik probeerde vanmorgen te updaten via de automatische update en dan gaat hij niet direct naar de laatste update. Maar van 12.01 naar 12.02 en dan 12.05 etc. Dus je moet eerst alle updates doorlopen?
En hierbij aansluitend: hoe kan ik updaten naar de laatste officiële versie? Ik probeerde vanmorgen te updaten via de automatische update en dan gaat hij niet direct naar de laatste update. Maar van 12.01 naar 12.02 en dan 12.05 etc. Dus je moet eerst alle updates doorlopen?
Ik had ook zo mijn twijfels, maar toch maar gepost… PS op elektronauts is er ook nog geen consensus, ik hoop zelf dat het fake isDenk dat het fake is.
Haha ja ik volg de draad bij Elektronauts ook op de voet :pIk had ook zo mijn twijfels, maar toch maar gepost… PS op elektronauts is er ook nog geen consensus, ik hoop zelf dat het fake is
Geduld hebben volgende week weten we of dit fake is!Ik had ook zo mijn twijfels, maar toch maar gepost… PS op elektronauts is er ook nog geen consensus, ik hoop zelf dat het fake is