Dan ben je nu voor 479 voor Suite het goedkoopste uit. Als er een versie 13 komt, kun je die waarschijnlijk upgraden (vanaf 12) voor 159 euro.Nee dat kan niet, ik gebruik 9 samen met iemand, maar dat wil ik nu niet meer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan ben je nu voor 479 voor Suite het goedkoopste uit. Als er een versie 13 komt, kun je die waarschijnlijk upgraden (vanaf 12) voor 159 euro.Nee dat kan niet, ik gebruik 9 samen met iemand, maar dat wil ik nu niet meer.
Ah vandaar. Ook de nieuwere ableton kan je op meerdere systemen authoriseren, maar kan me voorstellen dat je liever zelf volledig eigenaar bent van de licentie
Het beste is gewoon om nu Suite te kopen voor 479 euro. Als je nu 11 koopt of over enkele maanden 12 koopt, moet je alsnog dezelfde upgradeprijs betalen om naar versie 13 te gaan.Is in dat geval voor mij Ableton Suite 11 en dan gratis upgraden naar Suite 12 de beste en goedkoopste optie (479 euro)? Of kan ik beter wachten tot 12 er is dan die kopen voor 599 euro en dan straks bij 13 hopen op een korting voor de upgrade naar 13? Die loop ik dan misschien mis als ik eerst 11 koop? Ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt.
Het beste is gewoon om nu Suite te kopen voor 479 euro. Als je nu 11 koopt of over enkele maanden 12 koopt, moet je alsnog dezelfde upgradeprijs betalen om naar versie 13 te gaan.
mss toch maar ff marktplaats checken, er staat een 11 suite voor 250 en een suite 9 voor 120 te koop.
verkoop je 9 voor 100 euro en koop die 11 voor 250
update naar 12 voor 159
tel uit je winst
Bij Studio de Dijk is de Suite pakket voor 465 euro met gratis update naar 12
Wel is deze aanbieding geldig tot 29 februari.
Ableton Live 11 Suite - LIVE 12 IS NU BIJ ONS VERKRIJGBAAR - Studio De Dijk
LIVE 12 is nu uit. KLIK VOOR MEER INFO Versie 11 van Ableton Live Suite is uit! Na lang wachten zijn er veel nieuwe features die het maken van muziek nog makkelijker maakt. Door middel van Comping kun je meerdere opnames op dezelfde track achter elkaar maken, en je kiest gemakkelijk de beste...dedijkmusicstore.nl
Dit weekend nog gebruikt om van een aantal van mijn favoriete Reverb VST's nieuwe IR models te maken om te gebruiken in pianoteq en mijn convolution reverbs. Dat werkte prima in ableton 12 met die IR measurement device.
Jezus.. wat is Ableton toch een dure DAW. Ik ben in 2013 meegegaan tot Live 9 Suite, maar halverwege die tijd volledig overgestapt naar Logic.Bij Studio de Dijk is de Suite pakket voor 465 euro met gratis update naar 12
Wel is deze aanbieding geldig tot 29 februari.
Ableton Live 11 Suite - LIVE 12 IS NU BIJ ONS VERKRIJGBAAR - Studio De Dijk
LIVE 12 is nu uit. KLIK VOOR MEER INFO Versie 11 van Ableton Live Suite is uit! Na lang wachten zijn er veel nieuwe features die het maken van muziek nog makkelijker maakt. Door middel van Comping kun je meerdere opnames op dezelfde track achter elkaar maken, en je kiest gemakkelijk de beste...dedijkmusicstore.nl
Ja ik doe dit al heel lang in Ableton 11 en je kunt het ook heel creatief gebruiken, je kunt op die manier IR models maken van elke effect chain die je maar kunt bedenken (varierend van shimmer, tot grain delays, etc). Dat werkt echt super.Dat is interessant! Je gebruikt die ir metingen dan dus buiten ableton in andere gear? Geen idee dat ableton dit kan/gaat kunnen. Leuk!
zag dat het te maken had met E en P- cores van de processors van intel.Beta v29 is uit en zou als het goed is mijn CPU problemen moeten verhelpen ga ik vanavond testen!