Het Black Friday 2023 VST plugin aanbiedingen draadje

fout bij guitar center:

voor 99 dollar... alles van Kilohearts... of het echt gaat werken (ik heb Ultimate al...).

fout bij guitar center:

voor 99 dollar... alles van Kilohearts... of het echt gaat werken (ik heb Ultimate al...).

ik "citeer" mijzelve even; dit lijkt een een oude versie, voordat de snapins gratis werden. de term toolbox gebruiken ze niet meer. maar er zit minimaal phaseplant + multipass + een aantal betaalde snapins in...
dus....

Phase Plant staat er ook apart op bij Guitar Center, voor 49 dollar. Dat is niet duur: Kilohearts Phase Plant (Download) | Guitar Center

klopt, maar Phase Plant zonder ultimate, is, voor mij persoonlik dan 'niet af'. geen Convolver, de 2 EQ's, of MultiPass. de Disperser niet. etc. (om je eigen presets te maken, presets/soundbanks met die effekten, werken wel.)

maar natuurlik kun je alleen Phase Plant kopen.........

@vink,

Ah, ja, ik zie alleen Convolver niet in de lijst staan bij Guitar Center, maar die zit er dan vast wel bij. Dan is 99 dollar een super deal.

@vink,

Ah, ja, ik zie alleen Convolver niet in de lijst staan bij Guitar Center, maar die zit er dan vast wel bij. Dan is 99 dollar een super deal.

het is in die zin vreemd het is de toolbox, die term gebruiken ze niet meer, bij kilohearts, en convolver is de laatste nieuwe betaalde plugin.
maar neem aan dat dit je gewoon geheel Ultimate geeft. en anders is het nog een schijntje voor je wat je krijgt.

als het werkt!

we hebben hier op SF al 1 iemand die het heeft geprobeerd, spannend!

Doet Eventide eigenlijk aan Black Fridays? Ik zit een beetje te azen op hun H949 Harmonizer, maar ik vind 199 euro voor een plug-in wel heel prijzig.

Lounge Lizard EP-4 (mijn favoriete electric Piano plugin) van $199,- nu $ 89,-

Doet Eventide eigenlijk aan Black Fridays? Ik zit een beetje te azen op hun H949 Harmonizer, maar ik vind 199 euro voor een plug-in wel heel prijzig.
Ja, ze hebben momenteel sale op wat hardware maar meestal doen ze ook hun plugins wel in de aanbieding.

Back