Waldorf Quantum & Iridium

Glorious Quantum Master Race
1745852896200.png

Op naar Berlijn: 'This year the Waldorf MIDI org will have also a booth at the Superbooth and will showcase the latest Quantum / Iridium beta with the new MIDI 2.0 features'

Voorlopig nog even in beta zo te zien:

De nieuwe 3.3 beta is net gereleased. Tis een kleintje kwa nieuwe features en fixes:

New Features in beta 3 van 3.3.

- Number of favorite sets increased to 12

- Number of distinct bank and author names increased to 100

Bug Fixes:

- Fixing hanging midi out notes in layered mode

- Fixing midi out overloads

Laatst gewijzigd:
Ik heb 2 decksavers die ik ooit kreeg bij tweedehands aankopen en die zitten in de doos voor evt toekomstige verkoop. Ik vind het echt ondingen.

Ik vind ze top. Decksavers voorkomen vooral stof op en in je synths. En af en toe een nare kras in je behuizing omdat er per ongeluk een kabel op valt. En een ongebruikt keyboard verandert met een Decksaver in een handig bijzet-tafeltje waar je bijvoorbeeld even een laptop of iPad op kan parkeren.

Hier ben ik wel blij mee!

Sinds Compu-Cap er niet meer is probeer ik waar mogelijk decksavers voor mijn spullen te kopen.
Ze zijn prijzig, maar ik vind het fijn om mijn hok in te lopen en mijn instrumenten te zien (of te showen).
Een nadeel waar ik goed mee kan leven is dat het wel een ding is dat je ergens kwijt moet kunnen als je het betreffende apparaat gebruikt.

Voor de Wing compact en de Moog Muse zitten ze er ook aan te komen.

Back