Wacht even hoor... ik ben zeker geen computer noob, maar wat er nu gebeurd is begrijp ik ff helemaal niets van.
Ik wilde een volledige factory Init doen van de Iridium Core volgens de procedure als hier beschreven:
Iridium Core Init
Dit omdat er volgens mij allerlei externe samples op staan (van de vorige eigenaar) en één voor één wissen op de Core ging me te langzaam.
Het imagebestand van Waldorf van ongeveer 10 MB heb ik geschreven op een MicroSD kaart (via een USB stick-card reader), zodat de Iridium Core van deze kaart kan booten. Windows gaf vervolgens aan dat de kaart niet geformatteerd is. Deze melding genegeerd conform beschrijving Waldorf.
De andere bestanden op USB stick gezet conform beschrijving. De MicroSD kaart en USB stick in de Core gedaan.
Opstarten van de MicroSD kaart met knopje ingedrukt houden lukte niet; de Iridium Core bleef minuten hangen bij opstarten. Dan maar uitgezet.
Dus ik opnieuw de MicroSD kaart in de kaartlezer in de PC gestopt.
Nu kan ik de MicroSD kaart ineens lezen in Windows en blijkt dat er plotseling allemaal patches en vage samples op staan. Grootte 1,5 GB in totaal.
En nu komt het... inclusief een stuk of 11 betaalde 3rd party patch banks die
niet in de factory bank zitten (gecheckt aan de hand van de patch lijst). Zie screenshot. En het image heet nu FXBOX. Zie screenshot.
Wtf. Wie begrijpt nog wat hier gebeurd is.