Studio locatie zoeken op industrieterrein

User87

Nieuwkomer
Lid sinds
29 oktober 2018
Berichten
18
Na 3 jaar een droom studio in een anti kraak locatie te hebben gehuurd, moet ik onverwachts uit de ruimte (over 3 weken eruit zijn) Wil nu opzoek gaan naar iets waar ik langer kan zitten.
Zelf dacht ik aan een ruimte op een industrieterrein van een groot bedrijf welke ze niet gebruiken of een oude schuur bij een boer.

Zijn er mensen die deze zelfde zoektocht hebben gedaan en goed tips hebben?

Ik heb gister al op mijn scootertje rondgereden en gewoon bij een aantal bedrijven binnengelopen, was interessant en werd elke keer verder geholpen maar nog zonder resultaat.
Ik wil komende week een kleine website maken waar ik mijn plannen + persoonlijke informatie opzet en dan bij elk bezoek laat ik deze achter.

Dingen waar ik nu al op let:
- Geen omliggende buren die last kunnen ervaren van mijn muziek
- Het gevestigde bedrijf waar ik van huur moet lang wil nog lang op de plek blijven
 
Eventueel hier je gewenste locatie(omgeving) delen zodat anderen je misschien van concrete info kunnen voorzien.
 
Een andere mogelijkheid wellicht is om 'ns te kijken in de buurt of er iets is aan ruimte voor kunstenaars e.d. Soms zijn er wel 'ns projecten waarbij leegstaande gebouwen daarvoor worden gebruikt en kun je misschien ruimte huren voor een niet al te hoge prijs. Ook als het niet lukt, je doet wat connecties op met mensen die vast sympathiek staan tegenover een muzikant met een hulpvraag en weten wellicht nog andere wegen.
 
Het zal wel ergens in de buurt moeten zijn. In verband met de afstand.
Zelf zit ik op een plaats waar iedereen ongelimiteerd herrie kan maken.
Haakse slijper cirkelzaag. Ook binnen redelijke uren. ivb verdragend geluid.
Buren geven regelmatig feestjes.
 
Back
Top