• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Native Instruments Maschine MK3 + Jam

Prijs
600 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.453
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
de Maschine MK3 en de (niet meer leverbare, meer nog steeds zeer bruikbare) Jam.

samen ideaal om vrijwel alles met de controllers zelf te doen.

in 1 koop én alleen afhalen vanwege de prijs.

zo goed als nieuw, kompleet (alle toebehoren) en incluis dozen.

ik zet Maschine MK3 hardware serie nummer over naar jouw NI account, waarbij je alle software die bij Maschine hoort, verkrijgt.

éen opmerking;

de Maschine MK3 was een b-stock produkt, de hardware serial nummer ontbreekt op de achterkant, wel een ID, een barcode, etc.
de hardware serial nummer staat wel op het kaartje dat je er bij krijgt.....

bij de Jam is het net andersom... (maar deze heb ik 2e hands gekocht, amper of niet gebruikt, maar natuurlik was deze nog geregistreerd. wat geen probleem is, aangezien via de MK3 alle software krijgt...).

wat wellicht vreemd is, en dat vond ik ook, bij de MK3, maar dat is schijnbaar de manier, om toentertijd geen problemen te krijgen met serie nummers. dacht ik...

een volledig pakket.

prijs is vast.
 
Back
Top